Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2023 12:50 - ,, ИМА ЛИ ИНТЕРНЕТ В РАЯ,,
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 870 Коментари: 8 Гласове:
1

Последна промяна: 12.06.2023 12:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Заглавието е в кавички, защото цитирам личност, която сто на сто ще си познае думите. Отговорът-да, има. Публикувам едно неизпратено писмо на Елибото-Лисичката, както всички и казвахме. Публикувам го по много причини, едната е, посланието и да стигне до този, за когото е било. Ако случайно не го е прочел навремето. Останалите причини схватливите ще разберат от стихотворението и коментара.  и може би ще го свържат с едни коментари на една госпожа под поста на един господин.  Публикувам и неин коментар, пак получен по интернет от Рая ;) :)

Относно моето участие в тази сага-повече няма да отговарям на съобщения, нито ще пиша на някого. Няма и да публикувам нищо свързано с темата. Нека малко затишие да има... преди бурята. Само ще кажа, че наистина е трябвало да кръстя разказа си ,,Пъзел,,
Пъзел, който аз вече почти напълно си подредих. Това, което ми беше причинено е огромно престъпление, предвид вредите, които ми е нанесло и годините през които продължи и беше грешка да очаквам да приключи по мирен път и с добро от хората, които
ми го причиниха. И за моята прошка времето изтече, преди една година, когато все още се надявах виновните да я поискат, за да им я дам. Тогава, преди една година, която прекарах без да разменя и буква с някого, казах на някой, че изчезна ли, след това няма да имам милост към никого. Не бях чута, разбира се. Тоест... чуха ме, но отново ме подцениха. И с право-защото търпях и мълчах 13 години.

И ето... без, дори грам умисъл и цел да вложа в този разказ ,,Пръстен,, който не знам какво ме накара да напиша, стана така, че ми помогна с толкова много, че чак не е за вярване. Това е. Повече не искам и не очаквам нищо от никого. Ще се справя сама.
И  прокси ай пи тата няма ВЕЧЕ няма да ви спасят от анонимност.
Много се кефихте, че нямам доказателства досега, нали?
Е.... времето е пред нас, ще видим кой греши.

  Едно неизпратено писмо
  Ослепях,  а вече и не чувам! Отне  ми всичко с твоето отричане. Кажи  ми как сега да съществувам, щом  взе обратно своето обичане. Повярвах ти,   че Господ те изпраща да сгряваш дните ми, да радваш нощите. Сега в мене вярата разклащаш, писмо очаквах,   няма го във пощата. Ти казваш,  че не си ми длъжен, че с  мене уговорки нямаш писани. Защо ли тонът ти е малко тъжен, а  думите  ти  толкоз  сприхави… Е. 12.04.2013 eliboto
"...А колко е страшно да бъдеш влюбен На 40 години. И колко е страшно да бъдеш разлюбен На 40 години. Без болка, без магии без сълзи, раздялата не носи свобода, и мисля си, че не умирам, и мисля си, че не умирам, и мисля си, че не умирам. ..."


Unknown20 август 2013 г. в 7:43 ч.

Защо си гневна, мила? Усещам драконовото ти дихание от разстояние :) Сърдиш ми се, че си закрих профила? Не е напълно закрит както виждаш. Дадох си почивка. И защо гледаш гората, а не виждаш дърветата? Всъщност истината е, че давам възможност на един "готин човек" /това е цитат/ да се завърне в пространството без угризения, без притеснението, че аз съм там.
Не е нужно да използва фалшиви профили, нека си бъде със собственото име. Така стоят нещата. А ти си ме знаеш, аз обичам да си философствам... :):):)Благодаря ти за коментара! :)




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stiraks - И прокси ай пи тата
12.06.2023 13:06
Божкей.
Яка параноя или по точно яко са ви лъгали виртуалните пумияри, да пумияри е точната дума!
Ся чети, ай пито ти го има само доставчика ти на нет, а ако нета е от сим карта като моя ай пито е непостоянно един път едно друг друго, няма да обяснявам защо така.

И като ми имат ай пито и какво? Не държа сериозни работи в тел. или комп. Така че........
Абе много приказки са ти разказвали май, вярвай още на сульо и пульо в нета!
То за това е виртуала сульо и пульо да се представят от лъв нагоре

Ха ха ха, ай пито.

цитирай
2. anibel - Надявам се умишлено си написал
12.06.2023 14:15
stiraks написа:
Божкей.
Яка параноя или по точно яко са ви лъгали виртуалните пумияри, да пумияри е точната дума!
Ся чети, ай пито ти го има само доставчика ти на нет, а ако нета е от сим карта като моя ай пито е непостоянно един път едно друг друго, няма да обяснявам защо така.

И като ми имат ай пито и какво? Не държа сериозни работи в тел. или комп. Така че........
Абе много приказки са ти разказвали май, вярвай още на сульо и пульо в нета!
То за това е виртуала сульо и пульо да се представят от лъв нагоре

Ха ха ха, ай пито.




пУмияри с у както съм виждала да наричат пУетесите, които смятат за некадърни, защото ако не е умишлено, знам как подскачаш като ужилен, ако някой ти направи забележка за правописа.

Виж сега... аз съм ламер, не разбирам от ай пи та, но който не разбира си плаща на тези, които разбират, нали така? Може и да съм сгрешила при някое от предположенията си кой, кой е, но и това е разбираемо при наличието на милиони фалшиви профили. Нека заведат дело за клевета, ако им изнася. Дори да съм сгрешила, аз постовете си няма да изтрия, за да ми са обица на ухото и друг път да не бързам да пиша. Не се срамувам да поискам извинение, ако съм допуснала грешка. Това някой от сагата може ли го?
Така че... защо си направи труд да пишеш тия глупости, искаше да демонстрираш колко си умен и неоткриваем ли, щом не държиш нищо в телефона си... хахаха
Аз знам откъде започна всичко.... Рибата се вмирисва откъм главата, нали така?
цитирай
3. stiraks - Диалект няма начин
12.06.2023 14:27
Напротив откриваем съм, сега ако си изтипосан ай пито какво ще направиш ти, а?

Нищо и до там нали така?

Тия вафли сме ги яли отдавна!
Добре де, параноята е велико нещо, просто някой трябва да засее семенцето!
А па ти си вярвай в каквото си пожелаеш.
Тия виртуални лъвове където ай пита ги знаем, борбата при тях е за два пръста напикано месо.
Всичко опира до манипулации, кой подаде, подаде, не случайно има лаф: до като има шарани ще има и рибари.

Следя индийския сериал.

цитирай
4. anibel - Ти май имаш проблем
12.06.2023 14:54
stiraks написа:
Напротив откриваем съм, сега ако си изтипосан ай пито какво ще направиш ти, а?

Нищо и до там нали така?

Тия вафли сме ги яли отдавна!
Добре де, параноята е велико нещо, просто някой трябва да засее семенцето!
А па ти си вярвай в каквото си пожелаеш.
Тия виртуални лъвове където ай пита ги знаем, борбата при тях е за два пръста напикано месо.
Всичко опира до манипулации, кой подаде, подаде, не случайно има лаф: до като има шарани ще има и рибари.

Следя индийския сериал.




с възприемането на писмен текст ми се струва.
Препрочети си пак предния ми коментар и какво съм писала в поста.
Който плаща той поръчва музиката, няма невъзможни неща, повярвай ми.
Рибар не съм. Шарани не търся. Манипулатор също не съм, защото ако бях, драги ми, нямаше да публикувам публично, а щях само на ,,интимни,, да свиря на ,,тънките струни,, А аз съм излязла с името си и с лицето си и ще направя всичко, което ми е възможно да не посрамя името си. Разбираш ли тия неща, а?
Досега нещо публично видял или видяла ли си от мен не те знам къф ти е пола?
Питам-има ли нещо публично от мен досега по темата 13 години?
Кви шарани и рибари те гонят не знам... и ти си вярвай, в каквото ,,те влече,,
Повече не пиши, няма да ти пускам коментари, не виждам смисъл в твоето безсмислие.
цитирай
5. anibel - Друг път....
12.06.2023 17:49
ЗДРАВЕЙТЕ НИЩО НЯМАХ ВИНА ЗА ПРОБЛЕМИТЕ ВИ ЗАРАДИ ВАС МИ ИЗТРИХА ВСИЧКО СЛОЖИХТЕ СИ ГРЯХ .
.
Изпратено: 17:42 От: alisa77

Изтрий | Отговор


някой като те попита за истината и ти даде шанс с добро-ще мислиш преди да го лъжеш и няма да го агитираш да забравя всичко и да не води дела... Така ще е и с всички останали, с които постъпих по същия начин.
А дали са ти изтрили постовете или сама си ги изтри като Антоан който щеше да ме съди... е друга тема и тя никак не представлява интерес за мен.
цитирай
6. anibel - Донкин и Катан
12.06.2023 18:25
Последни 20 регистрирани посетителя
18:21 - donkin
16:59 - alisa77
15:49 - donkin
15:46 - donkin
15:43 - donkin
15:19 - donkin
15:05 - donkin
14:18 - stiraks
14:15 - ronix
13:31 - antoan1antoan
13:20 - alisa77
13:12 - blogbg
12:58 - stiraks
09:25 - donkin
08:58 - twohearts
01:39 - donkin
01:32 - donkin
01:06 - donkin
11.06 20:58 - p12a28n
11.06 20:22 - sekirata
Последни 20 гласували:
11.06 20:22 - sekirata
10.06 16:08 - alisa77
10.06 08:57 - p12a28n
10.06 07:55 - wonder
08.06 17:04 - alisa77
06.06 22:03 - donkin
05.06 11:10 - katan
28.05 19:31 - donkin
24.05 09:06 - wonder
23.05 10:23 - katan
18.05 20:06 - jupel
16.05 10:35 - katan
15.05 12:25 - katan
14.05 12:41 - katan
13.05 13:59 - katan
12.05 19:30 - katan
11.05 19:25 - katan
10.05 18:45 - katan
04.05 19:58 - katan
03.05 18:40 - katan

и на вас дадох възможност да се разберем с добро, преди броени дни или май е по-добре да се обърна в единствено число към ,,вас двамата,, ?
цитирай
7. anibel - stiraks сега се сетих,
12.06.2023 19:32
защо толкова убедително говореше, че играя игрички и целя да манипулирам някого към коментари уж да се покаже на светло, нали? Това беше смисъла на коментарите ти, дано не греша. Та.. сетих се защо-защото написах на КАТЯ КАТАН, че докато тия, които ме тормозят кроят едни планове, аз кроя съвсем други. И ти затова си мислиш, че стрелям с халосни патрони. stiraks, казах и го, за да си спестя гнусното ухажване на Донкин. Казах и, че го харесвам само като автор и нищо повече. И точно така стана. В мига, в който и го написах, той вече престана да ми пише. После се престорих на тъжна и даже на виновна пред нея, за това, че той е спрял да ми пише, а тя ме успокояваше, че вината не е моя, а той толкова си можел. А, сега, продължавайте да си мислите, че разчитам на ай пи тата ви или ви провокирам към коментари. Ако не бях сигурна, какъв ще е края на тази история нямаше да споделям публично какви са ми намеренията, но... кой да помисли от този ъгъл...

п.п Напразно си изтрихте и коментари и постове
Снимала съм всичко и всички съобщения. :)

цитирай
8. twohearts - абе оти се занимавате с виртуални ...
13.06.2023 19:21
абе оти се занимавате с виртуални простащини се чудя аз :) излезте навън и се поразходете :) чудя се вие тука в цялата тая история дето и не разбрах що е , кво е, дали въобще се познавате поне малко в реалния живот :) Смех в залата, освен това цяла книга може да излезе от това:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1163797
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол