Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2012 22:25 - Не ми хареса да бъда модерирана, brym4ence87 !
Автор: anibel Категория: Забавление   
Прочетен: 1595 Коментари: 6 Гласове:
16

Последна промяна: 20.11.2012 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тези, които ме познават ще се изненадат от този ми пост... Съжалявам...
Никога не съм участвала в разни вражди, клюкарски истории и т.н. Никога не съм имала постове, в които да засягам някого или изобщо от подобен род...
Тези, които ме познават, знаят, че съм откровена, дори това да е доста неприятно понякога... Случайно попаднах в блога на brym4ence87, написах мнението си, тотално искрено, както го чувствах и виждах. Грешката ми бе, че то беше отрицателно. Затова и той ми ,,затвори вратата,, като не пропусна преди това детинския си опит да ме засегне.
Следващият ми коментар, а именно тук публикуваният беше модериран т.е. чака си одобрението все още... Е, честно за първи път ми се случва... И не ми хареса. Какви са тези хора, дето трият и модерират коментари на реално регистрирани нормални блогъри, които са имали дързостта просто да си кажат истината? Не знам... но ето и моят коментар. Не бих искала, хората да си мислят, че ... Хе-хе... съм мъжемразка наранена от любов, хейтър или каквото и да е, само защото детенце, решило да не го пусне...

20:29 - Хе, и ти ли... реагираш класически на негативните мнения, като всички... Честно, не очаквах ...
Какъв ти хейтър съм аз?! Казах си просто мнението и бях напълно откровена-нещо, което ценят в мен тези, които ме познават. Колкото до правописа ми... Хе-хе, не ме учи, защото заради един пропуснат интервал, не можеш да ми се правиш на важен...
Та... това ли намери да ми отговориш в отговор на моя пост- хейтър и неграмотница?! Бравоооо, браво, очарована съм! И не ми се прави на Мадлен Алгафари - не ти се отдава. Никой не ме е наранил. Просто... такива, дето хем ги сърби, хем ги боли и се правят на много влюбени пък гледат ,,кесията,,... много ме дразнят



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Е, Ани
20.11.2012 23:12
бръмчилката е най-новото попълнение на оредна "Оближи ме, та да те оближа и аз", където "Уикипедията" е "божие слово" :) Прескачаш като мръсна локвичка и това е.
цитирай
2. anibel - Не се гордея с този си пост...
20.11.2012 23:13
просто не ми хареса да ми бъде отнето правото на отговор ...
да ми бъдат слагани етикети и диагнози и след това хоп модерация...
Може и аз да не съм права, ако го почувствам, мога дори да се извиня и съм го правила. Той не постъпи честно. Интереса клати феса, ок, но не на мой гръб.
цитирай
3. анонимен - ---
20.11.2012 23:32
Е и аз му написах някои неща, изрично започвайки с това, че се съмнявам, че ще пусне коментарите ми. Аз обаче не се учудих. За мен е по-важно да ги прочете и да помисли, ако може.
цитирай
4. анонимен - "попълнение на оредна &qu...
21.11.2012 08:37
"попълнение на оредна "Оближи ме, та да те оближа и аз"

Може ли превод? Какво значи думата ''оредна''.....?
цитирай
5. anibel - yourprincess,
21.11.2012 16:18
И аз нямаше да се изненадам, ако не беше пуснал първия ми коментар. Щях да го приема за нормално и аз имам модерация и не пускам коментари с цинизми и неоснователни явни обиди т.е. хейтърски. Но да пусне първия, да ми сложи диагноза и после да ме модерира- не става.
цитирай
6. anibel - alllyalllyallly,
21.11.2012 19:29
rustam, най-вероятно е искал да каже ордена, но убедена съм ти си го знаела...
не е кой знае какво, може да се случи на всеки при писане в бързината, нали?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1162583
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол