Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2017 21:13 - Илия Чилибонов - Чили
Автор: leonleonovpom2 Категория: Спорт   
Прочетен: 2194 Коментари: 6 Гласове:
29

Последна промяна: 16.10.2017 22:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Чилибона или Чили ,както го наричаха също , беше централен нападател на местния отбор.
 Не беше ръстов, както подобава на футболист за този пост, но имаше усет за пласиране, техника и разбира се - удар! Вкарваше доста голове, понякога и три на мач!
Правил съм интервюта сред футболистите на отбора, кой е можел да играе в "А " група от тях-след години, разбира се
Всички посочваха  на първо място Чилибонов!

В събота обикновено отивах на игрището.  По едно време започна да идва и Чилибонов Водеще понякога  за ръка и сина си-Симеон, той наистина по- късно направи кариера в  "А" група.
Посочваше първо мен, а след това и другите , с които иска да играе. Бях десетина години по- млад от него, вероятно е търсил заместник или партньор в мое лице?
Бяхме се разбрали, той е на върха на атаката, аз зад него. Задачата ми е да го намирам с пасове Пасът  беше може би най-силната ми страна в играта, така ,че се справях, нито веднъж не ме упрекна!
Но вкарвах повече голове от него?   Не ,че се съревновавах, но като виждах как всички са ангажирани с него, не беше проблем да шутирам и да отбележа Всъщност голът беше негов! Заслугата за него

Но едно положение съм запомнил!
Водех топката, но не подавах Той, полуприведен,  ми правеше знак с две ръце, сочеше краката си, да му подам.  Но виждах и вратарят, че е ангажиран с него.  Шутирах моментално, топката се завъртя така, че влезе във вратата, без пазачът и да реагира дори!
Чилибонов застина в позицията си- полуприведен,  с ръце ,сочещи краката му. Въртеше глава от мен към вратата.  Недоумяваше ,как съм го направил?  Заслугата  в същност беше негова!  Той отвлече вниманието на врагаря, който  не допуЩаше ,че от това разстояние ще опитам удар и следеше Чилибонов!

Нямаше късмет Чилибонов, да играе в елитен отбор
А заслужаваше!
В замяна, синът му направи кариера, дори игра в чужбина..

Почина млад ,малко над 40 години. 
Гробът му е от другата страна на алеята, където е погребан дядо ми.
Когато отивам там, винаги се отбивам на гроба на Чили/ името на латиноамериканската държава се съдържа във фамилията му/. Стоя  няколко минути, а в главата ми нахлуват спомени от детските и младежките години ,свързани с него!

Един талант, който не се реализира подобаващо!



Гласувай:
29


Вълнообразно


1. mrazekoff - Да, аз си спомням
16.10.2017 21:58
името на Симеон Чилибонов. Беше доста отдавна, но пък колко футболни имена преминаха, така, че сега си припомних отново футболисти, които са звучали по радиото с гласът на коментаторите. Времето някакси много набързо се изниза и от младежките си години бързо се озовахме в зрялата си възраст и спомените от миналото бавно, но сигурно избледняват. Хубаво е, кагото човек спомене хората с които е преминал един отрязък от живота му. Нека повече да си спомняме хубавите младежки години и с благодарност да споменаваме хората, дори, а и най-вече тези, които не са вече сред нас, защото именно те са частица от нашия живот.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
16.10.2017 22:22
mrazekoff написа:
името на Симеон Чилибонов. Беше доста отдавна, но пък колко футболни имена преминаха, така, че сега си припомних отново футболисти, които са звучали по радиото с гласът на коментаторите. Времето някакси много набързо се изниза и от младежките си години бързо се озовахме в зрялата си възраст и спомените от миналото бавно, но сигурно избледняват. Хубаво е, кагото човек спомене хората с които е преминал един отрязък от живота му. Нека повече да си спомняме хубавите младежки години и с благодарност да споменаваме хората, дори, а и най-вече тези, които не са вече сред нас, защото именно те са частица от нашия живот.


Благодаря ти, приятелю, за хубавия коментар!
Така е, времето се изнизва бързо
Спомням си, как един приятелми даде поглед към бъдещето
Той беше на 52 години, а аз на-29
Каза ми ,че от 20 до 30 години имал усещането, че времето е спряло А след това, не усетил ,как от 30 станал на 50 години!
Така е, в началото човек се устройва-работа, семейство
После с децата и нарасналите ангажименти във всички области, те изяждат времето и то като ,че ли хвърчи!

А Симеон игра в доста отбори,-"Нефгохимик" и "Локо" -София, най- класните в България, в Германия също

Хубава вечер, Стефане!
цитирай
3. litatru - Здравей, Лъв!
17.10.2017 19:57
Почитания!
Литатру
<3
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Лита!
17.10.2017 21:03
litatru написа:
Почитания!
Литатру
<3


благодаря ти за посещението!
Почитания и за тебе, разбира се!

Желая ти здраве и творчески успехи на база многостранния ти талант!
цитирай
5. zaw12929 - Един талант, който не се реализира подобаващо!
18.10.2017 04:16
Един талант, който не се реализира подобаващо! но са десетки хиляди и ще се увеличават
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
18.10.2017 08:19
zaw12929 написа:
Един талант, който не се реализира подобаващо! но са десетки хиляди и ще се увеличават


Имаш право, лошо е когато няма държавна политика относно талантливите, способните?
Още по- лощо е, когато те направо, умишлено се затриват!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134016
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031