Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2014 04:16 - АЗ СЪМ...
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 1634 Коментари: 6 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не съм ви виновна, аз драги зрители! Не съм... Не съм виновна, когато ме губите, когато ме имате! Колко ми омръзна от вас, знаете ли? Много! Тонове мастило и хартия, милиони часове-обяснения и пак не ме разбрахте! Някои ме бъркат със секс, други с приятелство, трети си мислят, че ще дойда по-късно... Знаете... Аз или идвам с гръм или никога! И също така и си тръгвам! Питам се... какво ли би станало, ако нямаше секс! Ако въобще не съществуваше това нещо! Тази нужда! Колко индустрии щяха да загинат... Колко бракове щяха да бъдат спасени? Колко неискани деца нямаше да се родят? И колко аборта нямаше да съществуват? Защо си тръгвам? Защото ви мързи! Мързи ви да се грижите за мен, когато ме имате.  Мен! Мен! Мен! Не ме чувствате! Насищате се бързо и край! А аз... съм във всеки полъх на вятъра... във всеки ваш дъх... във всяка ваша мисъл... във всеки удар на сърцето ви... Всяко докосване... е експлозия! Всяко очакване по-силно от реалността! Всяко движение на ръката... всяка стъпка... всяка сълза...
Проблемът не е в игричките! В ролите, в които влизате, за да ме задържите. Вярвам ви, някои от вас са добри актьори. И  без ВИТИЗ. И те имат своя край, драги ми... Не можеш да играеш вечно! Проблемът... ако въобще е проблем е в това, че... Не можем да управляваме сърцата си! Не можем да ги контролираме... Да им наредим да обичат или да престанат! Ех... колко хубаво би било... ако можехме... Обича ни някой и ние казваме на сърцето си ,,Обичай!,, Някой ни изоставя и вместо да страдаме казваме ,,Не обичай!,, И всичко щеше да е наред, нали? За добро или зло, обаче питам аз... За добро... или за зло? За добро или за зло... не можете да ме управлявате? Не можете да ми нареждате? Можете само да ме губите... Само това можете! Дори не можете да ме спечелите! Защото аз съм магия!  Защото... аз съм просто... ЛЮБОВ! И точка, драги ми...  




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Къде отиваш Ани ....
30.10.2014 07:00
... без мене, недей експлозиите ще са напразни
и ще гърмим на халост и за жалост
остани да страдаме дори на ..........
цитирай
2. anibel - Никъде...
31.10.2014 01:09
Аз съм си тук, както обикновено :)
цитирай
3. didoignatov - Ей, Ан...
31.10.2014 14:15
и мен ме стресна, защото го приех като твоя изповед.., а това може да бъде и знак, че е мноооого силно и истинско. Аплодисменти, за което!

Поздрави!
цитирай
4. anibel - Дидоооо...
01.11.2014 01:45
Просто влязох в роля....
Пък и аз да съм била, какво?
Няма да спре светът, нали? :)
цитирай
5. didoignatov - Светът не спира без никой от нас,
02.11.2014 08:42
но това, че ще липсваш на някого, е достатъчна причина да не го напускаш, нали?

Хубав ден, Ан! :*
цитирай
6. aip55 - Знам, че
02.11.2014 15:20
няма незаменими, но ти определено ще липсваш на блоговата ни аудитория.
Всеки с почерка и характера си, но ако си тръгнеш, няма да се изкорени завистта, омразата и глупостта. Нали за това сме тук, за да сеем добрина и любов към ближните си. Точно в това се състои магията ти! Не ни оставяй без нея!
И точка, драга ми Ан...
цитирай
7. anibel - Дидо, aip55 ...
02.11.2014 23:12
Това го написах спонтанно, защото тази песен изключително много ме докосна.
Слушам я от дни непрекъснато. Писах от името на Любовта... :)
Но...се радвам, че така сте го видели, защото нямаше да разбера това, което никак не очаквах :) Благодаря ви! Трогнахте ме.
цитирай
8. didoignatov - Тази песен, Ан...
07.11.2014 12:57
стои на стената ми във фейса, вече почти три месеца. Жестока е!
цитирай
9. anibel - Още я слушам, Дидо!
08.11.2014 02:24
didoignatov написа:
стои на стената ми във фейса, вече почти три месеца. Жестока е!


не мога да спра от дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161749
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол