Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2014 02:19 - Приятно ми е, Любов... (иронично)
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 2100 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 11.05.2014 02:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 " Ти не знаеш да оставаш. Идваш объркваш живота ми и си тръгваш...Твоето не е любов, а емоционален туризъм."  Едел Хуарес
Аз съм. За малко. Не оставам. Една съм. Не стигам за всички... Днес съм тук. Утре заминавам. Раздавам криле и усмивки... Тръгвам си, сякаш куче пребито... Когато е сиво, когато е сито... Когато ръцете без мене изстинат и устните клетви, студени изричат... Вярваш ли ми? Искам да остана, ходилата ми кървят от рани... Когато ме искат, търсят и викат, когато ме имат към мене привикват... И вечно ще скитам, аз по земята, за малко, дом, намерила в сърцата... Завинаги, ако някъде остана, другите без мен какво ще правят?



Гласувай:
14



1. donchevav - Много точно намерено обобщение ...
11.05.2014 14:17
Много точно намерено обобщение :))) Съвременната жена трябва да бъде и тук, и там, да стига за всичко и за всички - вечно в движение - недостатъчно сита, недостатъчно стоплена, чакана с ревност навсякъде и никъде ненамираща дом и топлина завинаги - просто няма как да стане! "Завинаги, ако някъде остана,
другите без мен какво ще правят?"
Поздравления за поредното поетично откритие!
цитирай
2. djani - Много точно...
11.05.2014 16:59
Но, остава до живот, когато е истинска. А после преминава в следващия...живот!
цитирай
3. anibel - Много ти благодаря, donchevav
12.05.2014 00:06
donchevav написа:
Много точно намерено обобщение :))) Съвременната жена трябва да бъде и тук, и там, да стига за всичко и за всички - вечно в движение - недостатъчно сита, недостатъчно стоплена, чакана с ревност навсякъде и никъде ненамираща дом и топлина завинаги - просто няма как да стане! "Завинаги, ако някъде остана, другите без мен какво ще правят?"
Поздравления за поредното поетично откритие!


че си видяла стихото ми и през друга гледна точка от името на съвременната
ангажирана жена... Макар, че за никого не е тайна, че българката най-добре съумява да бъде 15 в 1, да върши чудеса от храброст и да се връща за още...
Благодаря ти, че отново стопли страничката ми!
цитирай
4. anibel - Джани,
12.05.2014 00:09
djani написа:
Но, остава до живот, когато е истинска. А после преминава в следващия...живот!


неслучайно допълних в заглавието, че това ми стихо е едно иронично намигване
породено от цитираната мисъл на Хуарес.
А ти, разбира се си много прав. Споделям напълно мисълта ти.
Ще ми бъде много интересно, ако напишеш и разкажеш за една подобна любов.
Можеш ли?
цитирай
5. paciencia - Здравей, Ани!
13.05.2014 09:42
Отново много силен стих! Това е Тя, Любовта. Скитница, търсеща дом в сърцата.Тя се нуждае от топлина и дарява топлина. Мислим си, че я притежаваме и ни се изплъзва, тръгнала да търси нов дом...Сигурно е много свободолюбива:)
Поздрави, Ани! Не съм те забравила, но към твоите стихове е трудно да се добави нещо. Просто всичко е казано.
С многог обич!
цитирай
6. anibel - Мила моя, приятелко!
14.05.2014 01:26
paciencia написа:
Отново много силен стих! Това е Тя, Любовта. Скитница, търсеща дом в сърцата.Тя се нуждае от топлина и дарява топлина. Мислим си, че я притежаваме и ни се изплъзва, тръгнала да търси нов дом...Сигурно е много свободолюбива:)
Поздрави, Ани! Не съм те забравила, но към твоите стихове е трудно да се добави нещо. Просто всичко е казано.
С многог обич!


Никога няма да си помисля, че си ме забравила.
А любовта никак не е свободолюбива-хората сме.
Тя никога не си тръгва сама, ние я гоним, когато не я храним...
Благодаря ти, че си тук! Прегръщам те!
цитирай
7. djani - Според адептите,
17.05.2014 22:07
anibel написа:
djani написа:
Но, остава до живот, когато е истинска. А после преминава в следващия...живот!


неслучайно допълних в заглавието, че това ми стихо е едно иронично намигване
породено от цитираната мисъл на Хуарес.
А ти, разбира се си много прав. Споделям напълно мисълта ти.
Ще ми бъде много интересно, ако напишеш и разкажеш за една подобна любов.
Можеш ли?

Едно от чудесата на всяко прераждане на душите ни е в това, че се движим в кръга на сродните и съпричастни души. Които съзнавайки го, или не, ни преподават чрез обич, или омраза уроците на всемирната и извечна любов. А тя е нирвана - да си в мир със себе си и останалия свят...
цитирай
8. anibel - да си в мир със себе си и останалия свят...
18.05.2014 00:39
Напълно съгласна съм, Джани. Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161794
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол