Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 20:42 - По дрехите посрещат...
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 2619 Коментари: 13 Гласове:
17

Последна промяна: 30.09.2013 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Бях студентче, майна. Класика в жанра... 

 

Лекции, къркорещ корем, пиячка и курви...

 

Щастие беше, когато мама пращаше колет. Манджички, курабийки, месце от прасето... А пък за уикендите, когато успявах да прескоча до наште...  

 

 

Еееее, нямаше такъв, кеф, братле...

 

Като извадеше тате оная ми ти стара гроздова и арменската трушийка на мама...

 

 

- Че кво й е на тая арменска трушия, бе?

 

   

- Пълнени патлажанчета, брато, завързани с дръжка от целина. М? Кво ше каеш?

 

- Ееее, верно бе, звучи апетитно.

- Хмм, звучи я! С ледена ракийка е просто музика, вервай ми!

- Ок. И кво стана, айде лафи, майна, че неам търпение...

Знаеш ли я оная зъболекарница баш в центъра на Софето, дето във фоайето има огромни аквариуми и персонала си говори на вие помежду си?
- Братле, задаваш ми риторичен въпрос. Ми, ясно е, че не я знам...
- Аве, там ходят всички, дето лайната им миришат на теменужки, брато!
- А! Е, ся вече та разбрах...
- Е, смяташ ли, че аз... Ей, тъй на, както ма виждаш, моа да почна там зъболекар?!
- Ммммм, не, брато! Не съ обиждаш, нъл тъй?
- Не, ве, брато, споко...
И... слушай ся... Баща ми, ве... Намерил връзки отнякъде и ме уреди там ей тъй на... От раз!
Почвам аз. Първия ми работен ден, братле. Шок и ужас отвсякъде. А нещастието дебне от всеки ъгъл, разбиъш ли? Отивам аз... глътнал бастуна... Издокарвам се у белата престилка. Еееее, нема такъв кеф! Вече работа за себе си! 

Учих, учих, учих, ама.... Ей, на, струваше си, викам си аз... Обаче... - Е, чудех се кога ли ще го кажеш!
- Всичките ми колеги, брато, некви... гледат ме, като отровени... Подсмихват се такива едни, шушукат си зад гърба ми. Разбираш ли, нещо не беше баш, като ората... Нежната ми поетична душа го усети у атмосферата още щом си обух ония търлъци на входа на клиниката...
- Калцуни, искаш да кажеш.
- Еееее, мааму стара, знаеш, че само с тебе си отпускам душата, нали?  Мога да говоря по много начини. Нали знаеш?
- Знам, брато, просто та подсещам... Аре, карай напред...
- Оки. И влизам аз в кабинета си и чакам пациентите, записани за деня. Чакам, амаааа... Нема никой. В другите кабинети влизат, брато, само в моя никой нема... Викам си... Я, тука нещо не е тамън работата... И! Не знам кво ми щукна... Загледах се през прозореца...
- И?
- И виждам, брато, спира една лимузина. Ама от ония, детооо, само у филмите си виждал... Слизат двама горили, по черни от смъртта и по яки от Шварца и... след тях един крак, братле... по дълъг от Искъро... Продължението на крака простооо... неам думи да ти опиша... Жена, брато! Жена за чудо и приказ! Душата ми забълбука, като подценен вулкан... Цялата в бежово. С мини капела. Високи токчета... Грация!
Само дето нямаше полумрежичка върху лицето.... Жена от класа, разбираш ли?
- Айде, ве, и кво?
- Е, кво и кво?! Влязоха всички през нашия вход. Викам си, при кой ли са записани?
Излизам в коридора, а колегите се сбутват, гледат ме и се подсмихват...
- Педераси!
- Да, ве! Прибрах се обрато в кабинета и се загледах в часовника. Ми, тооо, вече наближаваше да си ходя. ОтчаЯх се нещо тотално, когато на вратата ми се почука.
Ей, как се стреснах, братле?! Ангелите ми изхочиха! Забързах към врататата, отворих я и... мигом я затворих. А сърцето ми паднА у гащите.... Беше единия от горилите, а тя, оная бе, нали се сещаш Жената, стоеше зад него. 
- Аре, ве?! Верно ли?!
- Верно, я! Почука се втори път.
И аз, целия на трепетлика отварям.
- Вие ли сте д - р Стоянов? - пита онзи
- Да - отвръщам - Аз съм.
- Дамата има записан час при Вас.
- Така ли?! 
Звезди засияха посред бел ден, вервай ми!
- Ами, да заповяда - отговорих аз и сякаш целио свет бе паднАл у краката ми...
Влиза тя. И целият кабинет се изпълва с парфюма й. Както ти бех казАл, беше облечена цялата в бежово. Цветът на класата, нали съм ти казвал? Красавица ли?! Ле- лееее, ама беше направо, като огнехвъркачка! Запали ме яко, братле! Направо едва дишах... Ама, нали ме знайш, не губя контрол!
- Седнете, моля! - казах й аз и й посочих зъболекарскя стол.
Тя се настани плавно, с непремерено отработени движения... сякаш си бе у къщи...
Прегледах листа, който ми подаде и разбрах... Имаше нещо на предния зъб... Прегледах я...  Леко отчупено ръбче.
Козметична работа. 
Жени! Кво да ги прайш, викам си...
ИзпИлих й го аз. ПолирАх. Туй - онуй... Всичко! И... й викам:
- Беше съвсем незначителен проблем, как сте го усетили?
- Не, аз ве! Мъжа ми... Като му праа свирки се гърчи такъв некъв...
- Айде бе?!!! Не мое да бъде! 
- Брато, стоях и я гледах, кат морук, точно три минути.
- И, кво?
- Е, осиферих се и казах, че сега вече всичко е наред.
- А тя?
- А тя?!А тя ли?! Тя ми вика... че трябвало да го пробва, за да е сигурна.
- Ле- леееее, брато, ти къв късмет извади?
- Късмет ли?! Късмет казваш?Тя свирки ми правеше още у наше село, кога ти ходеше прав под миФката...
- Е, как така, ве, брато?! Искаш да каеш... миВката...
- Ми, ей, тъй на!  И не ми бутай, думи у мойта уста... 

Наша Гина, се оказа от долната махала. Омъжила се за Киро Вълка. Ииии... другото ти е ясно, нали? Пет зъболекарници затворил, заради нея.
- И ти кво?
- Е, кво, кво? - ухилих се аз и се разсмях от сърце....
- Ей, брато, ще взема и аз да уча за зъболекар...
- Учи, учи, братле! Кой учи, ша сполучи... нъл знаеш?!
Ха- хаааааа.....




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nefertiti20 - ))))
30.09.2013 21:33
ха ха ха...Ани накара ме да се смея с глас...майна:)
цитирай
2. anibel - Благодаря ти!
30.09.2013 22:43
Много се, радвам, че съм успяла.
цитирай
3. paciencia - Ани,
30.09.2013 23:03
преди малко не се осмелих да коментирам. Исках да ти кажа, че ме изненада приятно.Просто си много добра във всички жанрове. Много непринудено звучи, написано с лекота. Поздрави!
цитирай
4. anibel - paciencia,
01.10.2013 02:07
благодаря ти!
цитирай
5. ivoki - Ех. . . . . . тази чалга-"кул...
01.10.2013 15:37
Ех...... тази чалга-"култура"........ :-(
цитирай
6. aip55 - От кога майните
01.10.2013 20:09
станаха копелета? Шегувам се разбира се! Леко и разтоварващо разказче с добро изражение на съвремието ни. Определено ми допадат такива сюжети, в които има шегички, закачки примесени с доза хумор. Хареса ми разказчето, но повече ми харесва, че се опитваш да пишеш в различни жанрове. А, това означава развитие на дарбата ти! Поздрав.......!
цитирай
7. travell - Изненада!
02.10.2013 14:27
Любовта малко да си отдъхне :))) Поздрави!
цитирай
8. anibel - aip55
02.10.2013 16:39
само ти го забеляза... и го каза...
Благодаря ти!

travell, ще прочета и ще коментирам.
Благодаря ти!
цитирай
9. injir - Медицина записват много, но не в...
05.10.2013 21:48
Медицина записват много, но не всички завършват, защото трябва яко четене. Ако някой е минал между капките, после няма да има пациенти...
цитирай
10. anibel - Ама, ти сериозно ли?!
05.10.2013 22:00
injir написа:
Медицина записват много, но не всички завършват, защото трябва яко четене. Ако някой е минал между капките, после няма да има пациенти...


Не очаквах такъв коментар под подобно произведение...
но ти благодаря:);)
цитирай
11. dimitrov1691 - zdraveite
06.10.2013 14:25
ot jivota po cenno nqma,ot zdraveto i priqtelstvoto po vajno nqma
цитирай
12. anibel - :) :) :)
06.10.2013 16:56
dimitrov1691 написа:
ot jivota po cenno nqma,ot zdraveto i priqtelstvoto po vajno nqma


Благодаря ви г-н Димитров!
цитирай
13. romanticgirl25 - Умрях от смях
15.10.2013 11:18
хубав разказ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161759
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол