Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2013 21:17 - По - добре да беше мъртъв! ФИНАЛ
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 1673 Коментари: 10 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Пред входа на огромната седеметажна къща, спря малък частен автомобил.  

Момичето въздъхна, и изгаси двигателя плавно. 

Беше взела книжка едва преди месец, а първата й глоба лежеше
на арматурното табло смачкана на топка.
Взе листа, изглади го и отново прочете
,,Мария Стефанова, във връзка със...,,
- Бля, бля - прошепна тя и поклати глава.
Отключи входната врата и взе асансьора. 

Докато обличаше снежнобялата си униформа
в съблекалнята, надзърна в графика си на стената. 
Днес беше дежурна на пети етаж. Усмихна се доволна... 
,, Дано успея да чуя края,,- помисли си тя. 

Нареди лекарствата на огромната табла по номера за
всяка от стаите. И влезе в първата:
- Здравейте, Милорд! 

Как е настроението днес? - приветливо попита тя и направи реверанс
- О, гълъбчето ми! Хубавото ми розово гълъбче със сини панделки! - възкликна той
Тя се засмя... Фантазията му я изненадваше непрекъснато...
- Какво ми носи гълъбчето в човчицата си днес? - надъзрна той в деколтето й...
Пак ли тези горчиви бонбонки? - престорено се намръщи 
- Ето, донесла съм от любимите ти шоколади - каза момичето и извади шоколада от джоба си. Скрий го бързо, че ще ми се скара старшата.
- О, милото ми пиленце, днес Милорд е най - щастливия човек на света!
- Но и това - каза сериозно тя, подавайки му неговата чашка с лекарства
- О - о, моя милост ще ги преглътне само, заради теб, само заради теб, съпа... 
Тя взе таблата отново, усмихна се и излезе. 
Въздъхна... беше щастлива, когато достави на някого радост. 
Продължи да обслужва стаите.
След около половин час вече стигна последната.
Преди още да натисне дръжката, тя чу :
- Влез
Жената от леглото гледаше през нея в някакъв транс...
- Обичам те - прошепна тя, загледана в нищото... 
Ръцете й се протегнаха във въздуха за прегръдка и въпреки, че останаха така, жената сгуши глава в нечие рамо, усмихна се, а сълзите й закапаха по блузата.
Бяха сълзи от щастие...
- Щях да спя с теб и на първата - прошепна закачливо тя.
Лицето на Мария грейна.
Взе тихомълком таблата и излезе на пръсти...
Затвори вратата по най - тихия начин и погледна табелката отново...  Анахид Демирова.
Поклати глава и въздъхна...
Ама и номера на стаята й го биваше, 56.
Пет за шест... Пълна откачалка...
А какви истории само съчиняваше?!
Беше щастлива, че успя да чуе края. 

Беше щастлива, че ги събра, както й се искаше...
Беше щастлива, че жената от стаята се връщаще към живота. 

Вече не беше от живите мъртъвци...
Една сълзичка потече от окото й... Тя премести таблата в едната си ръка и я избърса с опакото на ръкава.
Подсмръкна и продължи задълженията си... 
Беше й хем тъжно, хем хубаво...
като края на една хубава приказка...
,, Лудите... Лудите, те да са живи,, прошепна си тя и отново се усмихна щастлива...

 

http://www.youtube.com/watch?v=uXqn_ZaU9W0

    ...това е моята приказка,
която се препокрива с този разказ




Гласувай:
17



1. travell - ще си позволя да кажа:
02.09.2013 22:47
No comment :)))
цитирай
2. anibel - E, не?!
02.09.2013 23:02
Толкова ли е зле?
цитирай
3. ivoki - Неочакван край.......
03.09.2013 00:47
Неочакван край.......
цитирай
4. nefertiti20 - .....
03.09.2013 11:09
без думи.....
цитирай
5. aip55 - Очаквах,
03.09.2013 13:24
бясен хорор, с много кръв и силна трагедия, но за този карай не се досетих. Е, така си го замислила, но винаги ме кефят неочакваните завършеци.
цитирай
6. hristo27 - Не ми стана много приятно, че раз...
03.09.2013 13:36
Не ми стана много приятно, че разказът свърши, но всяко начало си има край.
Много ми хареса! Очаквам в скоро време нещо в същия стил.
Поздрави за хубав ден.
цитирай
7. anibel - Благодаря,
03.09.2013 14:44
ivoki написа:
Неочакван край.......


Ив, радвам се, че те изненадах....
цитирай
8. anibel - Благодаря ти, миличка!
03.09.2013 14:46
nefertiti20 написа:
без думи.....


но все можеше да намериш някоя думичка...
нежното ми писателско сърце изгоря да чуе някакви мнения, а тук
не получих такива...
цитирай
9. anibel - разочарован ли си?
03.09.2013 14:47
aip55 написа:
бясен хорор, с много кръв и силна трагедия, но за този карай не се досетих. Е, така си го замислила, но винаги ме кефят неочакваните завършеци.


не ме бива в този жанр, приятелю.... поне засега, поне засега...
Благодаря ти!
цитирай
10. anibel - Миличкият ми...
03.09.2013 14:48
hristo27 написа:
Не ми стана много приятно, че разказът свърши, но всяко начало си има край.
Много ми хареса! Очаквам в скоро време нещо в същия стил.
Поздрави за хубав ден.



и на мен ми е много мъчно, когато го свърших. Написах го с цялата си душа...
а сега... сега вече свърши... Благодаря ти, Христо, че ми го сподели!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1163267
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол