Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 17:43 - ЗАТВОРЪТ, ВЪВ КОЙТО САМ СЕ ЗАТВАРЯШ
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 1604 Коментари: 9 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не е страшен затворът, във който
попаднал си често по ,,по чужда вина,,
В болка неволю ще намериш веслото,
пак ще изплуваш  до брега свобода...
И онзи затвор не е страшен, повярвай,
във който някой, те затваря без жал...
душата си жива там не погребвай
да излезеш през него, дори и на сал...
Затворът, във който сам се затваряш
по-страшен е, казвам, дваж от смъртта...
Във себе си там ти бавно изгаряш,
защото пробила е болка костта...





Гласувай:
13



1. anibel - стихосбирка ли?!
02.08.2013 21:56
хе - хе, нямам достатъчно празни рафтове, Марти...
ти си първата, която ме пита... БЛАГОДАРЯ ТИ, МИЛИЧКА!
цитирай
2. faktifakti - собствените затвори са с най- високи стени .
03.08.2013 11:10
но пък всеки затворник жадува за свободата.
прегръдки.
цитирай
3. seasonofthewitch - ". . . Затворът, в който сам се ...
03.08.2013 13:51
"...Затворът, в който сам се затваряш...",Ани,е въпрос на трактовка дали не е първоначално убежище.След това идва времето да излезем от него:)
Поздрави.
цитирай
4. anibel - да, Факти... с най - високи стени...
03.08.2013 16:23
Благодаря ти, миличка, че сподели
цитирай
5. anibel - толкова ти се радвам...
03.08.2013 16:28
seasonofthewitch написа:
"...Затворът, в който сам се затваряш...",Ани,е въпрос на трактовка дали не е първоначално убежище.След това идва времето да излезем от него:)
Поздрави.


зная, че коментираш нещо, само ако наистина ти харесва, затова съм поласкана, че си тук...
не съм се замисляла, но твоето обяснение е абсолютно точно...
цитирай
6. djani - Има моменти в живота,
03.08.2013 22:45
Когато е необходимо да се изолираш от околните, дори и най близките. За да разбереш и да си наясно със себе си. Не напразно Спасителя е отишъл в пустинята, за да устои на искушенията на дявола. А той е вътре в нас
цитирай
7. etyna - Самозазиждаме се
06.08.2013 21:44
самоизяждаме се... Може би ще рухнат стените , ако се самозаобичаме достатъчно.
Поздрави!
цитирай
8. anibel - Благодаря ти,etyna!
06.08.2013 23:59
да, да се самозаобичаме...
виж, това е за теб и за всички ни...

КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ

Чарли Чаплин

Когато започнах да обичам себе си, разбрах, че мъката и страданието са само предупредителни сигнали за това, че живея против собствената си истина. Сега знам, че това се нарича "автентичност".

Когато започнах да обичам себе си, разбрах колко силно може да засегнеш някого, ако го подтикваш към изпълнение на собствените му желания, преди да им е дошло времето и човекът още не е готов, и този човек съм самия аз. Днес наричам това "признание".

Когато започнах да обичам себе си, престанах да се стремя към друг живот и изведнъж видях, че всичко, което ме обкръжава, ме приканва да раста. Днес наричам това "зрелост".

Когато започнах да обичам себе си, разбрах, че при всякакви обстоятелства се намирам на правилното място в правилното време и всичко се случва в нужния момент, затова мога да бъда спокоен. Сега наричам това "увереност в себе си".

Когато започнах да обичам себе си, престанах да ограбвам собственото си време и да правя грандиозни проекти за бъдещето. Днес правя само това, което ми носи щастие и радост, това, което обичам да правя и носи на сърцето ми приятни усещания. Правя това по собствен начин и в собствен ритъм. Днес наричам това "простота".

Когато започнах да обичам себе си, се освободих от всичко, което принася вреда на здравето ми - храна, хора, вещи, ситуации. Всичко, което ме теглеше надолу и ме отблъскваше от самия мен. В началото наричах това "позиция на здравословния егоизъм". Сега го наричам "любов към самия себе си".

Когато обикнах себе си, престанах да се опитвам винаги да бъда прав и от този момент правя по-малко грешки. Сега разбрах, че това е "скромност".

Когато започнах да обичам себе си, престанах да живея с миналото и да се безпокоя за бъдещето. Днес живея само за настоящия момент, в който се случва всичко. Сега изживявам всеки ден за самия него и наричам това "реализация".

Когато започнах да обичам себе си, осъзнах, че моят ум може да ме разстрои и от това мога да се разболея. Но когато го обединих с моето сърце, моят разум ми стана ценен съюзник. Сега наричам тази взаимовръзка "мъдрост на сърцето".

Повече не ни е нужно да се боим от спорове, конфронтация или различен род проблеми със себе си или със другите. Даже звездите се сблъскват, но от техния сблъсък се раждат нови светове. Сега знам:"Това е животът!"

Чарли Чаплин
Реч на собствената му седемдесетгодишнина
цитирай
9. djani - Мъдро...
07.08.2013 08:22
NO COMMENT !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161970
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол