Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2013 02:19 - ... много отпреди
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 1112 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
на Аден

Пеперуда съм, но познала светлината...
от нея бягам, като дявол от тамян.
До огън спра ли, ще ми изгори крилата
дезертьор съм аз без жал и свян...
Пеперуда съм. Две седмици живея...
докато бягам от нея, любовта...
Но питам се, добре ли е, че вместо нея
за края си избрах смъртта...
Не й се дадох. По- умна бях , ала защо ли
в предсмъртен час сърцето ми мълчи...
Опазих го, за да мога да живея...
а  било мъртво то,  много отпреди...



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bliz - През девет планини, в десета някой те дочу...
14.07.2013 02:10
Стихът ти е като вик на прикована принцеса.

Прочетох го и ...онемях! Разбирам смисъла на всяка твоя дума.

Не може да пишеш така вълнуващо точно и да е мъртво сърцето ти. Мъртво е за предишните радости и вълнения , намери нови предизвикателства, "разтърси се" емоционално: направи от врага си приятел, отрежи си косата или се опитай да направиш така, че след време да напишеш за едно дете:"Невидимите нишки към твоето сърце , изплетох с толкова любов!". Прави добро на неблагодарници, които ще те разплакват, но с постоянство, ако ги спечелиш- вълнуващо е, като че ли си целунат от Христос- не съм вярваща, но "човека " Христос е бунтар, който сред всепоглъщащото лицемерие и омраза, прави своята тиха революция и ни дава любовта - основната ценност, от която милиони се нуждаят.

Среднощните ми писания са "слаби", време е за сън, но вълнението от стиха ти е по-силно от думите ми.

Ти си безспорен талант. Не те познавам, не знам как живееш, но ми се струва, че имаш и щастливи моменти. просто си "пускаш малко кръвчица" като пишеш така 'тъмно", но след това се чувстваш по-добре или ?


цитирай
2. anibel - а аз онемях от това, че...
14.07.2013 20:25
ти си написала това в 02.10 часа
,,Прави добро на неблагодарници, които ще те разплакват, но с постоянство, ако ги спечелиш- вълнуващо е, като че ли си целунат от Христос- не съм вярваща, но "човека " Христос е бунтар, който сред всепоглъщащото лицемерие и омраза, прави своята тиха революция и ни дава любовта - основната ценност, от която милиони се нуждаят.,,

а в 02.30 аз публикувах следващото си стихо....
Излишно е да коментирам, че сме мислили за едно и също...
Излишно е следователно да ти казвам, колко си ми скъпа...
от първия път, когато се появи в блога ми до ден днешен, надявам се и за дълго.
И без излишни ,,панделки,, ще ти кажа само... БЛАГОДАРЯ ТИ, ЧЕ ТЕ ИМА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1155512
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол