Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2013 04:03 - Като Скитница...
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 1642 Коментари: 7 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Птиците на юг отлитат,
земята когато настръхне от студ...
Зимен сън животните заспиват,
докато не заплаче първия капчук...
Дете при майка си се връща,
когато някой го рани.
Мъртвец във гроба се обръща,
щом не чуе през сълзи ,, Стани!,,
Даже болката намира друга болка
и тогава по- малко я боли...
И открива самотата своя лодка,
прегърнат ли я нечии вълни...
Ала, когато коминът онемее
и  тъй студено, студено е навън...
Душата ти в гърдите отеснее
и враг ти става всеки сън...
Когато слънцето за пролетта
вместо радост, ражда стон...
Къде отива, щом си тръгне любовта?
Къде намира за себе си подслон?


 






Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Описала си
16.01.2013 06:25
Описала си контраста в категориите добре и за съжаление ранимо
Дете при майка си се връща,
когато някой го рани.
Мъртвец във гроба се обръща,
щом не чуе през сълзи ,, Стани!,,
Ммммм какъв контраст, но за любовта не се кахъри....като слезнеш от влака на крайна спирка на гарата има много други влакове които те чакат! Хващай следващият и т.н.......
цитирай
2. anibel - aip55, тревожиш ме в последно време...
16.01.2013 19:18
ще поговорим в скайп задължително, още утре...
Сега ще ти кажа само, че...
Моето писане... поезия или проза не е новинарска журналистика...
не е репортер от мястото на събитието.
Почти всички мои неща са худ. измислица, влизам в роли... това ми е любимото, особено в мъжки образ... и пиша...
Така че... влаковете са за едни други хора, в друго място и време...
Благодаря ти все пак!
цитирай
3. anibel - Благодаря....
16.01.2013 20:04
анонимен написа:
Много тично!


но защо анонимно?
цитирай
4. key5 - м-да, ти скитница си - туй е вярно, ...
16.01.2013 23:35
м-да, ти скитница си - туй е вярно,
щом тук, сега сама си ги редиш.
Не ще оплаче никой - също вярно,
но в редове надежда ще таиш.

От стихоплети нета бъка, и редят,
заветни си слова но с тях ... само плета си плетат.

:)



цитирай
5. bliz - Как да намеря думи, след като ти всичките ги взе!
16.01.2013 23:57
"Къде отива, щом си тръгне любовта?"

- в очите на децата ни проблясква,

тя беше пратеница тяхна.

Как леко ни подхващаш с "аргументи" си- всяко нещо си има ответна страна,
но за любовта е необяснимо. Красиво се изразяваш, точно, мъдро. Вече забелязах , че след "пъстроцветните балони",сред които ни носиш в
стиховете ти ,идва изненадата- нерешим въпрос, без отговор, а това ме натъжава, все едно някой ме вика , а аз не мога да му помогна- някаква обреченост . Дори написаното да не се отнася за теб, то е минало през душата ти и все пак е драснало по нея - твоята кръв е тук и дава тази "дива" сила на стиха ти.
цитирай
6. anibel - key5, нещо...
17.01.2013 01:38
не можах да те разбера...
Към кого се обръщаш?
цитирай
7. anibel - Миличка! Колко само ми липсваше...
17.01.2013 01:43
Ти отново тотално си ме разкрила...
Да, обичам гвоздеят да е в края на стихото или нещото, което пиша...
И да, харесва ми.. другите да търсят отговора, според своя мироглед...
аз само им подсказвам...
Не се натъжавай, аз съм си добре...
А на последното ти изречение се смях с глас ... Възможно ли е да си ми такава умница? Обичам стиховете ми да са диви и пълни с емоции... като мен понякога...
Благодаря ти! Много! Много!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1162746
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол