Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2012 19:13 - Очите ти са къс стъкло...
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 5329 Коментари: 30 Гласове:
24

Последна промяна: 22.12.2012 19:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                                             Галиш ме, но защо ли в мрака острие вместо ръка посяга? Целуваш ме, но устните ти меки имат вкус на сребърни монети... И очите ти, когато ме поглеждаш са къс стъкло без цвят и принадлежност. През тях душата ти не виждам и изгарям в дива безнадеждност. Тялото ти някога във страст горяло, сега като змия до мене се е свряло... Животът някога от теб струял, сега е пуст бостан от слънце прегорял... Ще счупя острието на половина! Нека нежност е ръката ти любима... а устните ти нека да са медовина от тях да пия с жажда нетърпима. Бостана с две ръце ще преобърна, в рохка пръст сърцето си ще сложа. Змията с любовта си ще загърна и ще изхвърля напуканата кожа... Ала очите ти, когато те погледна, са пак стъкло без цвят и принадлежност... Душата ти отново другаде е блудна    а моята  танцува с безнадеждност...  



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Стана ми студено, Анибел!
22.12.2012 20:14
Когато очите са стъкло без цвят и принадлежност нищо не може да се направи.
Всичко е безнадеждно празно въпреки нежността, любовта, топлината, която излъчваме.
"Бостанът" е изпепелен безвъзвратно.

Пожелавам ти стихотворението да е само отлично творческо попадение!
Бъди много щастлива!
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Ан!
22.12.2012 21:06
Навярно очите почти не се променят... И издават човека...
цитирай
3. anibel - Благодаря, katan!
22.12.2012 22:05
Само стихотворение е да...
Благодаря ти за хубавия коментар!
цитирай
4. anibel - Благодаря, Марин!
22.12.2012 22:07
Че го издават, издават го...
но съм чувала, че се променят
в зависимост от това какви чувства изпитваме...
Благодаря ти, че коментира!
цитирай
5. yuliya2006 - Много силен стих!
22.12.2012 22:27
Много силен стих!
цитирай
6. anibel - yuliya2006, благодаря ти много!
22.12.2012 23:00
Твоето мнение ме зарадва особено...
цитирай
7. ivoki - БРАВО !
22.12.2012 23:03
За творческо попадение, без изживяване е НЕВЕРОЯТНО !!!
цитирай
8. anibel - Здравей, ivoki!
22.12.2012 23:21
Много благодаря за оценката!
Голяма част от моите са все такива...
цитирай
9. socialasisstant - Владетелка на думите !
23.12.2012 00:02
Безнадежност- не обичам тази дума ,

но като прочетох стиха ти, неусетно, тя влезе в сърцето ми!

Как го правиш ? Ти си владетелка на думите !

Добре съм, усетих аромата на "медовината".
цитирай
10. anibel - Аден, моята феичка!
23.12.2012 00:08
Писах много отдавна, сигурно има няма 10 години...
Благодаря ти, миличка, благодаря ти много!
цитирай
11. paciencia - Силно пишеш, Анабел! Напомняш ми ...
23.12.2012 00:11
Силно пишеш, Анабел! Напомняш ми вулкан в ерупция.Обичам да се връщам в блога ти и да те чета отново и отново. Само не знам за какво са тия минуси. Май някой се интересува живо от тебе.
цитирай
12. aip55 - Силно пишеш, Анабел! Напомняш ми ...
23.12.2012 00:52
paciencia написа:
Силно пишеш, Анабел! Напомняш ми вулкан в ерупция.Обичам да се връщам в блога ти и да те чета отново и отново. Само не знам за какво са тия минуси. Май някой се интересува живо от тебе.


Шарен свят! Приливи и отливи! Ще има контраст винаги (+ или -). Ани стои твърдо и с едни гърди напред пред минусовите дребни и завистливи душици. + от мене
цитирай
13. injir - Безлюбовие. . . Жалко. Така прем...
23.12.2012 01:51
Безлюбовие... Жалко. Така преминава половин живот...
цитирай
14. apostapostoloff - Слабичко... Ето това е пуезия:
23.12.2012 05:40
АЗ ИСКАМ ВОДОПАДИ ОТ СВЕТЛИНА


Луната, морето, което
безспирно ми шепне „недей”!
А мирис на ялово лято
отново подвиква „налей”!
цитирай
15. mariniki - силно... и стойностно...
23.12.2012 12:10
и аплодисменти от мен, Ани...
цитирай
16. faktifakti - Този поглед боли. Поздрав за силния стих.
23.12.2012 14:16
И очите ти, когато ме поглеждаш
са къс стъкло без цвят и принадлежност.
цитирай
17. pontis - разбираемо.
23.12.2012 15:24
объркването.

а факти факти факти факти факти
цитирай
18. saportok - За съжаление любовта е като сделка. ...
23.12.2012 17:15
За съжаление любовта е като сделка.Винаги едната страна е ощетена накрая,ако се прави краен сбор.
цитирай
19. raders - ))))
23.12.2012 17:29
))))
цитирай
20. anibel - Благодаря ти, скъпа paciencia!
23.12.2012 17:54
paciencia написа:
Силно пишеш, Анабел! Напомняш ми вулкан в ерупция.Обичам да се връщам в блога ти и да те чета отново и отново. Само не знам за какво са тия минуси. Май някой се интересува живо от тебе.


Твоите думи са като черешката на тортата... Много ме зарадва!
Както казваше един мой познат... щом имаш минуси, значи си супер! Това е най-точния критерий. А сега именно той ми ги слага... хе хе
Просто зависи от коя страна на палачинката си...
цитирай
21. anibel - aip55, благодаря ти!
23.12.2012 17:58
Тук вече си абсолютно прав!
Супер дребна и мръсна душичка трябва да си, за да смяташ,
че с някакви си минуси можеш да си върнеш или отмъстиш
на някого...
То, ако ставаше само с постове и минуси ...
Е-хеееее, само си викам ,,Дано!,, хе-хе...
цитирай
22. anibel - injir
23.12.2012 18:01
Благодаря за коментара!
Тъжно е да.
Слава Богу, за мен е само стих...
цитирай
23. anibel - mariniki,
23.12.2012 18:02
Благодаря ти, миличка!
цитирай
24. anibel - faktifakti, факта, че си отново тук...
23.12.2012 18:03
е най-силният факт ... хе хе
БЛАГОДАРЯ ТИ!
цитирай
25. anibel - pontis,
23.12.2012 18:04
Трогната съм от твоя коментар,
макар да не схванах какво искаш да кажеш...
Благодаря ти!
цитирай
26. anibel - saportok,
23.12.2012 18:06
Тежко на онези, които виждат любовта, като сделка...
защото вече няма да има смисъл да живеят!
Благодаря ти за коментара!
цитирай
27. hopfen - Точно, само в кристални очи
23.12.2012 20:29
човек може да се огледа в своята безнадежност...Кристалните очи също не могат и да четат, текста им се размазва от злоба, завист и какво ли още не, а на тези осем тук-и душите им са кристализирали.
Наздраве!
цитирай
28. anibel - hopfen,
23.12.2012 21:39
Благодаря ти, братле!
Благодаря на всички за подкрепата!
цитирай
29. ok3223 - НЕ МИ СЕ ИСКА
03.01.2013 21:36
Да те обидя, но стихът като цяло е слаб ...
Тези дето хвалят или не разбират, или са преструванковци,
ИЛИ ГИ Е СТРАХ ОТ ТЕБ... или са подмазвачи.
Не искат да си сложат таралеж в гащите.
Като те гледат каква люта битка водиш с Ферхюнде.
За тебе важно не дали този, който се осмелява да вземе отношение към написаното от теб е стар, млад, жена или мъж, туркиня или българка,
а дали ти казва истината, доколкото я разбира и познава.
Има отделни стихове, добри образи хубави, ноо... като цяло - стихото е слабо.
Тези, които те хвалят те подценяват като човек и интелект, за да хвалят нещо, което не е за хвалене.
На теб не ти е нужна подкрепата на Пульо и Сульо, защото в изкуството с чужда подкрепа се става подражател, а приятелски съвети, и добронамерена и приятелска критика, или похвала...
Чети бе, Теория на литературата, техника на стиха, Ботев, Вазов, Вапцаров, Яворов, Блок, Бърнс, Шекспир, Гьоте, Пушкин, Ясенов,Байрон, Шели,нашите нови и най - нови поети и поетеси. Чети световните поети, имаме добри преводи.
Сравнявай написаното от теб с написаното от тях и
САМА СИ ПРАВИ ИЗВОДИТЕ И СЕБЕПРЕЦЕНКИТе.
Другото е от лукавия...
Изглеждаш интелигентна жена и не се слушай неискрени хвалби на кретени и подмазвачи, а цени тези, които ти казват добронамерено истината, колкото и неприятна да е тя, защото тя ти помага да се самоусъвършенствуваш като човек и творец.
Извинявай, че пиша настоящето, но без да искам попаднах на вашите кавги и ми стана много тъжно, че се занимавате с глупости.
Много гении в поезията като Блейк, Шели и По, и много други не са били признати за големи поети приживе, оставали са неразбрани от съвременниците.
Което не им е попречило днес да са признати за гении.
САМО ВРЕМЕТО ИМА ПОСЛЕДНАТА ДУМА, КОЕ НАИСТИНА ОТ НАПИСАНОТО, ОТ СЪЗДАДЕНОТО ОТ ХОРАТА НА ИЗКУСТВОТО Е НЕПРЕХОДНО И ВЕЧНО.
цитирай
30. anibel - ok3223, простете ми за забавянето.... рано или късно отговарям на всички...
05.01.2013 17:43
Първо искам да Ви благодаря за дългия коментар, явно все пак съм Ви провокирала с нещо, надявам се с добро... за да ми отделите толкова от времето си...
Отговарям по ред...
Изобщо не се чувствам обидена.
Е, може би малко... но не от сладникавото и фалшиво определение - градивна критика, а от това, че сте си позволили да ме анализирате и да ми давате съвети без да ме познавате изобщо. Ще обясня...
Първо... Аз не се смятам за нещо... поетеса, дори... Не! Пиша за удоволствие, това е в кръвта ми още от дете... Нямам намерение да се развивам в тази област и да ставам някаква величина... Стига ми, че хората ме харесват и да, за Ваше съжаление аз им вярвам. Разбира се, че не на всички, да, достатъчно съм интелигентна, за да различа фалша от искреността...

Не съм страшна. Ферхунде-Полигор-Павел Горинов го остави... Който каквото си надроби, ще си го сърба рано или късно, при него се случи малко късно, но.... просто така пожела съдбата...
Изреждаш ми имена на величия, които да чета ,, Чети, бе...,, казваш...
Ако ме познаваше, щеше да знаеш, че аз не чета никого... освен Дамян Дамянов и приятелите си, които ме четат, а не просто гласуват...
Не чета... има си причини, както казах нямам амбиции в творческата си дейност, не искам да оставам вечна и непреходна... Човекът е най-жестокото нещо на този свят, защото забравя ВСИЧКО.
Наистина няма значение... кой ми пише коментари, хубави или лоши... турчин или българин и няма нужда да се чувства смел, за да ми ги пише... Както виждаш, не хапя, нали?
Накрая само един въпрос...
Признавам, не съм чела нищо от блога Ви, но...
Вие въз основата на кое и какво оценявате моето стихотворение? И вместо да ми пишете толкова много, за да ме поучавате личностно... да бяхте анализирали стихотворението ми, по-точно, кое му е слабото, та да науча нещо от Вас и добронамерената Ви приятелска критика... м? В знак на приятелство Ви добавям в любимите си блогове и очаквам коментарите Ви отново. БЛАГОДАРЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161715
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол