Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2012 17:41 - Звяра не дразни във мен ,,добрата,,
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 4740 Коментари: 35 Гласове:
15

Последна промяна: 18.12.2012 18:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       

                                         
,, Сигурно ще имам проблем... Тя е много влюбена.
                                                     Направо е откачила...,, 



Любовта навярно объркала е пътя,
при теб дошла е цигара да изпуши...(само!)
Не я приемай, казвам... Изгони я!
Не тръгвай към ,,реката ми,, с ботуши...(тайно) 
Звяра не дразни във мен ,,добрата,,
Не съм, да знаеш, като всички други...
последни, дето научават новината-
пеньоарените пухкави съпруги...
Звяра не дразни във мен ,,добрата,,
Забрави ти казвам! Няма да го дам!
Не чуеш ли... Ще те хвана за косата
и до кръв ще скубя, аз от там!



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pontis - обичам ожесточението...
18.12.2012 18:14
пречиства, предчувства, и съжалява...
цитирай
2. aip55 - Оооууу
18.12.2012 18:51
Ани опасно близо си с конкуренцията! Въпреки това уверено и хладнокръвно! Да, има моменти когато компромиса е излишен. Хареса ми.... Поздрав!
цитирай
3. didoignatov - Само леееекичко ще си кротувам :)
18.12.2012 19:23
И ако смея да кажа, че ми хареса... много... Не озверявай, плс ;)
Поздрави, Ан!
цитирай
4. anibel - pontis!
18.12.2012 19:40
Абсолютно си прав! Но, когато се излива само тук...
Благодаря за коментара!
цитирай
5. anibel - aip55,
18.12.2012 19:41
а ти си се изразил твърде меко предвид стихията в стихото...
Благодаря ти, че не ме забравяш!
цитирай
6. anibel - Хе- хе Дидо, благодаря...
18.12.2012 19:44

Усмихваш ме...
което е добре днес...
цитирай
7. mariniki - ей, Ани...
18.12.2012 20:55
стихия си... огън и жупел...
поздравявам те..
цитирай
8. bolenvindia - Не на агресията
18.12.2012 20:56
Не!
цитирай
9. anibel - Благодаря ти, Маги!
18.12.2012 21:28
само едно стихо...
нищо повече...
цитирай
10. anibel - bolenvindia,
18.12.2012 21:30
не знам къде си болен, в Индия ли, В ХИСАРЯ ЛИ
ама наистина си болен...
Благодаря отново за минуса!
цитирай
11. bolenvindia - Болен, защото не харесвам глупостите, които публикуваш в раздел Поезия ли?
18.12.2012 22:13
anibel написа:
не знам къде си болен, в Индия ли, в Хисаря ли...
ама наистина си болен...
Благодаря отново за минуса!



Болните са агресивни, аз не съм. Прочети собствените си брътвежи, помисли за онзи, който застреля децата, вземи си валиума и тогава решавай кой здрав, кой болен. Зарязват те, хората търсят спокойствие и уют, а не кръв, кавги и побоища от нежна жена "поетеса". Не бесней. Важно е здравето, а при теб душевното състояние е с код червен. :)
цитирай
12. leshoiad - Защо с Мариники мислите, че пишете ...
18.12.2012 22:15
Защо с Мариники мислите, че пишете поезия?
Това твоето е нескопосна блудкава проза, проява на абсолютна бездарност.
Най-добре поспри да мъчиш думите.
Просто това е антипоезия.

А плюсовете не значат нищо,, тук или в Стихове - те са само проява на цигания.
цитирай
13. anibel - bolenvindia,
18.12.2012 22:23
Разсмя ме с глас...
Благодаря ти!
Хе-хе-хе... не мога да спра...
Аз съм си много добре.Спокойна съм напълно...И душевното ми състояние също...
Ти имаш нужда от успокоителни, както се вижда...
Как може да сравняваш изброените трагедии с моето безобидно стихо?!
И защо се обиждаш на болен, като сам си го пишеш в ника... Хайде бързо оздравяване!
цитирай
14. anibel - leshoiadе, деденце...
18.12.2012 22:37
споко, да не получиш някой инфаркт, на твоята възраст е опасно вече...
Да не са ти се счупили очилата, че натискаш буквите по два пъти?
Та... виж сега, Полигорчо...
Това стихо може и да не е поезия, ама тук е моя блог, драги, не съм се явила на литературен конкурс, хе хе... Думите изобщо не мъча, леят ми се из ведро...добре че, не използвам ,,вселената,, по петшеснайсет пъти във всяко стихо, като теб...хе хе...да свърнеш, да повърнеш от твоята поезия! И като нищо не значат минусите и плюсовете, що влизаш по сто пъти в блога ми под другите си никове да ми ги слагаш? Циганска работа казваш... Вярвам ти, ти най-добре познаваш тази народност...
И драги ми, не зная поетеса ли съм или не, ти най-добре знаеш, че не се имам за някоя...но имам и много силни творби, а и хората ме харесват, четат ме без да е нужно да се помпам, и нямам нужда, като теб да се карам с половината си никове и да се сдобрявам с другата половина под всяко свое стихо, като теб...за да блесна на стената...
Хайде, че много се разговорих...
цитирай
15. leshoiad - Рожбо, много глупости си надраскала.А защо не си гледдаш мъжа, ами висиш в нета и се сваляш,м?
18.12.2012 23:02
anibel написа:
споко, да не получиш някой инфаркт, на твоята възраст е опасно вече...
Да не са ти се счупили очилата, че натискаш буквите по два пъти?
Та... виж сега, Полигорчо...
Това стихо може и да не е поезия, ама тук е моя блог, драги, не съм се явила на литературен конкурс, хе хе... Думите изобщо не мъча, леят ми се из



ведро...добре че, не използвам ,,вселената,, по петшеснайсет пъти във всяко



стихо, като теб...хе хе...да свърнеш, да повърнеш от твоята поезия! И като нищо не значат минусите и плюсовете, що влизаш по сто пъти в блога ми под другите си никове да ми ги слагаш? Циганска работа казваш... Вярвам ти, ти най-добре познаваш тази народност...
И драги ми, не зная поетеса ли съм или не, ти най-добре знаеш, че не се имам за някоя...но имам и много силни творби, а и хората ме харесват, четат ме без да е нужно да се помпам, и нямам нужда, като теб да се карам с половината си никове и да се сдобрявам с другата половина под всяко свое стихо, като теб...за да блесна на стената...
Хайде, че много се разговорих...



Не се ли усещаш, че като висиш в нета по цял ден, вредиш на семейния си живот, ако си добра съпруга, ще си гледаш съпруга, а няма да си постоянно из сайтовете, и то все по нощите,,хехе

А за никовете - тая простотия съм я чу,вал милион пъти. Ако имах никове, щях да ти слагам по 20 минуса, аз изобщо не гласувам, пУетеси като теб си гласуват.
Пак да питам - оти не си гледаш фамиллията, ами киснеш тук, чадо?
цитирай
16. anibel - ,,Рожбо,, ли?! Ха- ха... Пенсионерски изказ...
18.12.2012 23:35
Аз съпруга си го гледам и то много добре. Ами ти какво гледаш, като ни жена завъртя, ни деца имаш... и котка няма да влезе в къщата ти, предвид мръсотията около теб, а и ти самия... предвид снимката ти в нета... Ужасих се да знаеш...И не само аз.
Да се свалям ли? Ха... Та с кой?Ти го правиш това, стана за посмешище с последния си сериал... Що така само много бързо приключи? Стоя до късно казваш... Хмммм, що ли така си губиш времето с мен, да гледаш какво правя?Е пък нощна птица съм... Съпруга ми си има бизнес, връща се късно...дечицата ми спинкат, после отваряме хубаво испанско вино... А ти си вечно пред компа...даже имена му измисли на горкия...
Е от 150 ника, може да са ти поизтрили някои, ама си много смешен и жалък да отричаш това, което на всички е до болка познато...
Хайде... и що ми говориш лични работи, като сме тук да коментираме друго? Май много се разпени а? Хайде сега омитай пенсионерския си вмирисан задник от тук, че досадихме на хората...
Имаш право но още един коментар в отговор на този, след това няма да те пускам повече.
цитирай
17. socialasisstant - ДА ПОГОВОРИМ ЗА ПОЕЗИЯ
19.12.2012 00:06
ДА СИ ПРИЗНАЯ С ИНТЕРЕС ПРОСЛЕДИХ "ДВУБОЯ", СМЯТАМ, ЧЕ anibel Е УБЕДИТЕЛНА С ДОВОДИТЕ СИ И СЕГА СИ Я ОБИЧАМЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ !

ЗА СТИХОТВОРЕНИЕТО- НЕ ЗНАМ ДАЛИ Е ЛИЧНО НАПИСАНОТО, ТАКА ЧЕ АКО ГРЕША, НЕКА ДА СЪМ ИЗВИНЕНА. ЧЕТЕЙКИ СТИХА, АЗ ОСТАВАМ СЪС СЛЕДНОТО УСЕЩАНЕ:
ТОВА ГОНЕНЕ ЛИ Е ИЛИ...ЗОВ ?
ИСКАШ ГО...НО ПО ТВОЯ НАЧИН, А ТОЙ ТРЯБВА ДА СЕ ДОСЕТИ ТОЧНО КАК...
ВСИЧКО...ИЛИ АБСОЛЮТНО НИЩО.

В ПОЕЗИЯТА ТИ ИМА МНОГО СИЛА, СТРАСТ И МАГИЯ!
КАТО СЪМ ТЕ ПРОЧЕЛА, В КРЪВТА МИ ОСТАВА НЕЩО ОТ ОГЪНЯ ТИ, А НЕ ЛИ НАЙ-ВАЖНОТО ИМЕННО ТОВА?!

ДЛЪЖНИЦИ СМЕ ТИ!
цитирай
18. anibel - Аден...
19.12.2012 00:28
Една приятелка ми сподели, че съпругът й споделил с нея, че една жена в работата му е много влюбена в него...Семейството е образцово, много се обичат двамата... и сега тази жена... Той разбира се е железен, но някак е неприятно да знаеш, че там...някоя го гледа с кравешки очи и точи лиги по него...Историята ме провокира, това е! А относно въпросния от дуела... не ми се пише повече за него, защото скоро съм вечеряла...
Благодаря ти отново за хубавите думи и, че отново си до мен!
Аз съм ти длъжница.
цитирай
19. anibel - leshoiad,
19.12.2012 15:44
Верно било, че утрото е по-мъдро от вечерта...
Няма да ти пусна коментара... Слагам край на дискусията, първо защото стана много грозно и противно, второ, защото не се покрива, затова, за което сме тук... Не е в стила ми да пиша подобни коментари и да се карам с някого по подобен начин, затова занапред не се чувствай ангажиран да коментираш творчеството ми. Не се нуждая от твоето мнение. Върни времето малко назад, преди цялата тая разправия и карай напред... Аз ще направя същото. Да не разравяме повече нещата, защото ще замирише много опасно... Всеки по пътя си...
А утре даже ще разчистя малко тук, за да мога по-лесно да забравя...
цитирай
20. pontis - добра... без звяр?
19.12.2012 16:41
не, не мога да повярвам. ;)
цитирай
21. anibel - ами... да, аз съм си такава принципно...
19.12.2012 17:41
освен в редките случаи, когато озверявам...
Научих се да се контролирам, но всеки има
поне по един черен демон в себе си...
Мислиш ли, че този образ повече ми ходи?
...че онзи другия със звяра ,,лее много кръв,, и... виж колко вампири за
сензации дойдоха...
цитирай
22. anibel - С тази мисъл, прочетена току-що в ФБ слагам край и на този си пост.Утре отива в архив.
19.12.2012 19:37
,,Не е нужно да показваш красотата на слепия и да казваш истината на глухия.
Достатъчно е да не лъжеш, този който те слуша или да не разочароваш очите на този, който те гледа! ДУМИТЕ ПЕЧЕЛЯТ ВРЕМЕННО.ПОВЕДЕНИЕТО НАДДЕЛЯВА НАД ВСИЧКО. А доверието... то или се печели или се губи... Безвъзвратно!,,

И едно стихотворение от choleova, което допълва картинката...


Не се прощавам с вещицата в мен.
И с феята добра не се прощавам.
Различен смисъл има всеки ден -
не знам, коя от двете ще играя.

Противник съм - на злоба и лъжа.
Проклета съм - за хора безсърдечни.
Приятел съм. Повикай ме сега
и мога да те следвам цяла вечност.

Каква ще съм за теб - избираш сам.
Коя от двете искаш да познаваш?
Душата ми подобна е на храм -
добре дошъл, щом идваш без омраза.

Дребнав ли си обаче или сноб,
от злото не усещаш ли тревога,
ще бъда по-студена и от гроб.
Излъжеш ли - да вярвам в теб не мога.

Низвергнат или хвален от света -
това дори не искам да го зная.
Подавам ти приятелски ръка,
Човекa, ако в тебе разпозная!
цитирай
23. aip55 - Утре отива в архив
19.12.2012 21:36
anibel написа:
,,Не е нужно да показваш красотата на слепия и да казваш истината на глухия.
Достатъчно е да не лъжеш, този който те слуша или да не разочароваш очите на този, който те гледа! ДУМИТЕ ПЕЧЕЛЯТ ВРЕМЕННО.ПОВЕДЕНИЕТО НАДДЕЛЯВА НАД ВСИЧКО. А доверието... то или се печели или се губи... Безвъзвратно!,
В никакъв случай! остави ми интригантите ти да им се порадвам на примитивноста и зависта! Всеки си има почерк и разбирания. Това са твоите. Те не са хич лоши. Друг е въпроса, че сивото вещество в главите, им пречи да асимилират неща които другите разбират, а това показва , че пъплят зад тебе. Продължавай....

И едно стихотворение от choleova, което допълва картинката...


Не се прощавам с вещицата в мен.
И с феята добра не се прощавам.
Различен смисъл има всеки ден -
не знам, коя от двете ще играя.

Противник съм - на злоба и лъжа.
Проклета съм - за хора безсърдечни.
Приятел съм. Повикай ме сега
и мога да те следвам цяла вечност.

Каква ще съм за теб - избираш сам.
Коя от двете искаш да познаваш?
Душата ми подобна е на храм -
добре дошъл, щом идваш без омраза.

Дребнав ли си обаче или сноб,
от злото не усещаш ли тревога,
ще бъда по-студена и от гроб.
Излъжеш ли - да вярвам в теб не мога.

Низвергнат или хвален от света -
това дори не искам да го зная.
Подавам ти приятелски ръка,
Човекa, ако в тебе разпозная!

цитирай
24. anibel - Благодаря ти, aip55!
19.12.2012 21:51
,,В никакъв случай! остави ми интригантите ти да им се порадвам на примитивността и завистта! Всеки си има почерк и разбирания. Това са твоите. Те не са хич лоши. Друг е въпроса, че сивото вещество в главите, им пречи да асимилират неща които другите разбират, а това показва , че пъплят зад тебе. Продължавай.... ,,

Благодаря ти, aip55! Трогната съм от подкрепата ти. Но атмосферата ми тук доста се замърси след този пост и коментарите, с които не се гордея...Не трябваше да допускам тази дискусия. Извинявай, че няма да те послушам...
Наближава Коледа... Нека се заредим с положителни емоции...
Весели празници на всички!
цитирай
25. faktifakti - поезията е многолика
19.12.2012 22:50
и в това се крие нейната уникалност. поздрави.
цитирай
26. anibel - Благодаря, Факти!
19.12.2012 23:06
Съгласна съм с теб.
Радвам се, че намина...
и ти благодаря отново!
цитирай
27. socialasisstant - 1412 ПОСЕТИТЕЛЯ !
20.12.2012 00:41
АКО СИ В ШОУБИЗНЕСА ЩЕ БЪДЕШ ПОЗДРАВЕНА ЗА ИЗКЛЮЧИТЕЛНАТА ПОСЕЩАЕМОСТ ! НЕ ТРИЙ !

ПИТАМ СЕ КОЛКО СА ПОСЕТИТЕЛИТЕ ОТ ЛИТЕРАТУРЕН, СЛУЧАЕН ИНТЕРЕС, КОЛКО СА ВЕРНИТЕ ФЕНОВЕ И КОЛКО СИЛНО РАБОТИ АГЕНЦИЯ "КАКА СИЙКА"- СЛАВАТА НА ТАЗИ "ДИСКУСИЯ" СЕ Е РАЗНЕСЛА В ЕДИН КРЪГ ОТ ХОРА, КОИТО ПОЗНАВАТ ПОНЕ ЕДИН ОТ УЧАСТНИЦИТЕ.

ОТ ПОДРОБНОСТИТЕ В ДИСКУСИЯТА И ЧИСТО ЛИЧНИТЕ НАПАДКИ СТАВА ЯСНО, ЧЕ НАСТОЯЩАТА ТВОРБА Е ЕДИН ПРЕДТЕКСТ ЗА ДА СЕ ИЗЛЕЕ НЕПРИЯЗАНТА НА ЛЕШОЯДА- ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНИ ИМЕТО, ЗАЩОТО КЪЛВЕ НА ЖИВО , А НЕ НА УМРЯЛО. ЛЕШОЯД- ДА ЯДЕШ ЛЕШ- КАКВО ПРЕСТИЖНО ИМА В ТОВА? ГНУСНО Е !

ЗА ФЕНОВЕТЕ СЛУЧИЛОТО СЕ Е ЕДНО ЛЕКО ПОВДИГНАТО ПЕРДЕ ДА ПОГЛЕДНАТ КЪМ СБЛЪСЪК НА ЕНЕРГИЙ, С НАДЕЖДА ДОБРОТО ДА ПОБЕДИ.

СЕГА Е МОМЕНТА ДА АФИШИРАМЕ КАТЕГОРИЧНО КАКТО НИКОГА ДО СЕГА, КОЛКО НИ ДОПАДА ТОЧНО ТВОЯ ТИП ПОЕТИЧНОСТ !

цитирай
28. leshoiad - 27. socialasisstant - 1412 ПОСЕ...
20.12.2012 10:54
27. socialasisstant - 1412 ПОСЕТИТЕЛЯ !
00:41
АКО СИ В ШОУБИЗНЕСА

Там е работата, байно,че поезията не е чалга.
Кво да ти обяснявам?
Не си изтрила оня вонящ коментар, с който се показваш като мръсна пачавра.
И аз те предизвиках донякъде, тъй че спирам. Но ме издразни с това, че манипулирайки Елица в ""Стихове", я накара да избяга като мишка.
Няма да те нападам повече, все пак най-хубавите си стихове написах чрез теб.
И не си мисли, че тъпоумните ти фенове и кретенските ти хвалби те правят поетеса.
Уверявам те - някога пишеше добре, сега се превърна в силиконова гърла с тоя шибан блог.
Край на сериала.
Мога с постинги от различни никове да те стъжня, но няма да го правя.
Трий тая кочина тук.
цитирай
29. socialasisstant - Цитирам leshoiad : "Няма да те нападам повече, все пак най-хубавите си стихове написах чрез теб."
20.12.2012 21:14
"Няма да те нападам повече, все пак най-хубавите си стихове написах чрез теб."
НЕ Е ЛИ ДОСТАТЪЧНО ТОВА, ЗА ДА БЪДЕТЕ КАВАЛЕР КЪМ НЯКОГАШНАТА СИ МУЗА !
ТАКА ГРОЗНО СЕ ИЗРАЗЯВАТЕ, ВУЛГАРНО, ВИЕ СТЕ СРАМ ЗА БЪЛГАРСКИЯ МЪЖ !
ВСЕКИ ИМА ПРАВО СВОБОДНО ДА СЕ ИЗРАЗЯВА, НЕ ВИЖДАМ АВТОРКАДА ДА Е АФИШИРАЛА НЯКАКВИ ПРЕТЕНЦИИ, ЧЕ Е ГОЛЯМА ПОЕТЕСА, ТАКА ЧЕ ЗАЩО Е ТОВА ОЖЕСТОЧЕНИЕ? АКО НЕ ВИ ХАРЕСВА НЕ ЧЕТЕТЕ ИЛИ СИ ПУСНЕТЕ МИНУСА.

АЗ СЪМ ЗА ГРАДИВНАТА, ДОБРОНАМЕРЕНА КРИТИКА, НАПРАВЕНА С ТОН, КОЙТО ТЕ КАРА ДАСЕ ВСЛУШАШ И ПОУЧИШ. НО ТУК ПЛЮЩЯТ КАМШИЦИ...БОЛИ!

ТЪПОУМНИ ФЕНОВЕ КАЗВАТЕ...НО НИЕ СИ СЕ ХАРЕСВАМЕ, НЕ КАРАМЕ НИКОЙ НА СИЛА ДА СЕ ИЗРАЗЯВА ПОЛОЖИТЕЛНО ЗА ТВОРБИТЕ И, НИТО ОБИЖДАМЕ НЕПРИЕМАЩИТЕ Я. НИЕ СМЕ ДОБРИТЕ, ТАКА СЕ ПОЛУЧАВА.
цитирай
30. socialasisstant - ПРЕДЛОЖЕНИЕ КЪМ anibel :
20.12.2012 23:39
БЛОГЪТ СИ Е ТВОЙ, КАТО ДОМ, В КОЙТО НЕ ТРЯБВА ДА ПУСКАШ НЕКАНЕНИ, ЗЛОНАМЕРЕНИ ГОСТИ.
НЕ ПУСКАЙ КОМЕНТАРИТЕ НА ТАКИВА ХОРА, ЗАЩОТО ЩЕ СЕ ПРЕВЪРНЕ БЛОГА ТИ В СБОРИЩЕ НА ЛЕШОЯДИ.
ТОЛЕРАНТНОСТТА ТИ ИМ ПОМАГА ДА ТИ "ЗАБИЯТ НОЖА". НЕКА СЕ ИЗЛАГАТ НА ДРУГИ МЕСТА, НО "ДОМА " СИ ОСТАВИ ЧИСТ.
цитирай
31. leshoiad - С тази мисъл, прочетена току-що в ФБ ...
21.12.2012 09:59
С тази мисъл, прочетена току-що в ФБ слагам край и на този си пост.Утре отива в архив.
19.12 19:37

Когато човек каже нещо, го изпълнява.
Иначе е просто лъжец
Нали?
цитирай
32. socialasisstant - "тъпоумните фенове" СЪЩО СА ФАКТОР
21.12.2012 15:01
"тъпоумните фенове" имат мнение, в което anibel се вслуша и е различно от първоначалното и намерение.

АНАБЕЛ, СЛЕД ВСИЧКО ТОВА НЕ СИ ПО-МАЛКО ИНТЕРЕСНА, КРАСИВА И ОМАЙНА.
МАЛКО СА КАТО ТЕБ, А ТОЛКОВА МНОГО ЖЕНИ НЕУСТОИМО ИСКАТ ДА СА!
цитирай
33. anibel - Извинявай,leshoiad ...
21.12.2012 15:06
че се забавих с отговора си... Все пак предстоят празници и имах малко задължения свързани с тях... Знаеш... подаръци, пазаруване, джинджифилови сладки... О, прости ми... ти не ги знаеш тези неща...
Това обещание дадох преди твоя последен коментар, в който взе неправилното решение да ме заплашваш. Неправилно, защото бях ти казвала и пак ти казвам...
Аз не съм от сивите мишки, които ще се скрият в дупката си или под други никове, като теб и някои други... Нямам какво да крия и не ме е страх, камо ли от теб!
Така че, чуй ме -
Първо, не познавам никаква Елица. Може би имаш предвид Моника.
Да, аз я спасих от пързалката, която й беше подготвил. И много се радвам, че успях и тя ме послуша.
Второ, предвид епитетите, с които ме наричаш, поста си от ник ферхунде и заплахите си, че си щял да ме стъжниш, не само, че няма да изтрия нищо от тази страница, ами съм готова да приема предизвикателството ти.
Преди две години пак по същото време около Коледа мълчах и ти се размина.
Сега съм готова да направя необходимото, което тогава ти спестих.
Имам всички възможности и най-вече материални, за да те представя в обществото такъв какъвто си. И то само с един пост.
Давай! Война?
Ти решаваш...
Защото не разбрах от твоя коментар ти ме молиш за примирие или ме заплашваш с постове? Уточни го първо пред себе си и тогава ми пиши
,, Моля те,, или ,, Война,,
Двете заедно в един коментар са, като фекалии и фрезии, драги.
Взаимноизключващи, нали?
цитирай
34. anibel - Аден, стига...
21.12.2012 19:11
Това е между нас...
и няма нищо общо с поезията
или това дали аз мога
да я пиша.
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
35. allly - Ама Павел Горинов ха ха боже. . . . . ...
03.01.2013 22:03
Ама Павел Горинов ха ха боже.....вземи си вересиите...:)))
Този мръсен старец къде се слага бе хора....нямам думи до къде може да стигне един болен мозък!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1163287
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол