Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 17:36 - Разведена с дете
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 8333 Коментари: 34 Гласове:
18

Последна промяна: 24.11.2012 17:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Осъдена  без право на обжалване,
животът ти е вече втори дубъл...
Любовта убита без възкръсване,
вина изкупва в тъмен ъгъл...
Присъдата е на гърдите буква алена,
до гроб ще те преследва, като вярно куче...
Глава ще свеждаш без вина засрамена,
затова че в любовта, уви не случи...
За майките със синове, тъй галени...
анетема ще бъдеш, непосилно бреме,
за някои мъже без дом останали,
отворена врата по всяко време...
Ще вървиш по път, ала безпътна
ни при момите, ни при булките ще идеш...
ще те обичат много с любов еднократна,
а вечер тайно сълзите си ще триеш...
От другата страна си вече на мегдана...
Не избираш от любов. За детска рана...
Не е важно, ще летиш ли във небето,
а кой, кой ще  приеме детето...





Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pcelata - Какво е това бе мила?
23.11.2012 20:58
По принцип е точно така....Но неразбирам за кого става въпрос.Пиши в скайпа.
цитирай
2. anibel - Хе-хе...
23.11.2012 21:31
За разведените жени бе, миличка...
Ти какво си помисли?
споко!
цитирай
3. mariniki - много истинско...
23.11.2012 22:25
хващат думите ти...
за гърлото..
цитирай
4. anibel - Благодаря ти, Мариники
23.11.2012 22:36
това пък е твоят най-истински коментар от всички, които съм ти чела...
БЛАГОДАРЯ!!!
цитирай
5. anibel - Благодаря ти, Марти...
23.11.2012 23:22
благодаря и за обичта ти, трогна ме...
цитирай
6. leshoiad - Доста неправомерно обобщение. За ...
23.11.2012 23:34
Доста неправомерно обобщение.
За истинските мъже децата на разведените не са важни.
Другите мъже просто ги изхвърляте от мозъка си.
Не изкарвай тая група жени жертви и мъченици.
цитирай
7. raders - Хубав стих. Поздравления!
23.11.2012 23:43
Хубав стих. Поздравления!
цитирай
8. anibel - leshoiad,
24.11.2012 00:00
Именно... Искал си да кажеш нещо друго, но подсъзнанието ти е написало истината... ,,За истинските мъже децата на разведените НЕ са важни.,, А кои са истинските и кои другите мъже... нещо не схванах?
Не изкарвам никой мъченик. Стихът ми е провокиран от много жени, нормални жени, каквато съм описала в стиха... Най-вероятно има и друг тип разведени, които постъпват по друг начин... Но пък ще завърша с една поговорка... ,,Каквото повикало, такова се обадило,,
цитирай
9. socialasisstant - интелигентна, проникновена, истинска
24.11.2012 00:00
Всичко е точно така! Едно сиво кълбо се блъска в душите ни, някакъв смут...питаш се какво ми е- не мога да го назова, но като прочета такива стихове като това- просветва, всичко си добива име, необяснимото - така добре е обяснено! Много си добра, може ли да намериш някой който да те заслужава?
цитирай
10. anibel - Благодаря!
24.11.2012 00:01
raders написа:
Хубав стих. Поздравления!


Радвам се, че се е харесал именно на Вас...
цитирай
11. leshoiad - Исках да кажа, че ако обичаш и цениш ...
24.11.2012 00:31
Исках да кажа, че ако обичаш и цениш една жена, няма да избягаш от нея заради детето , а ще го приемеш.Така правят истинските мъже.-
Но истинските жени уважават и мъжа, а не го използват само за да им гледа детето.
цитирай
12. anibel - socialasisstant,
24.11.2012 00:33
Много благодаря за хубавите думи. Зарадвахте ме.
Относно последното Ви изречение - Отдавна съм го намерила, но
май аз не го заслужавам...
цитирай
13. anibel - leshoiad,
24.11.2012 00:40
Този път ме разсмя...
Нима познаваш жена, която ще си вземе мъж, за да й гледа детето?!
За тази цел си има детегледачки.
Истинските... каквото и да разбираш ти под това... жени, когато се омъжват втори път, гледат с очите на детето си, а не със собствените. Това първо, и второ много пъти, когато при тях изгрее звездата на любовта, в крайна сметка се стига до там, че детето е пречка.Затова, за една разведена жена, която избира своя втори съпруг, най-важното е дали той ще приеме и ОБИЧА детето, като свое... Защото то, все пак не е вещ, нали?!
цитирай
14. ka4ak - Кьорава неделя!!!
24.11.2012 00:43
Колко са прави предците,Анахид!:(
А иначе,детето си е дете и неделята не трябва да бъде,кьорава!!!:)))
цитирай
15. anibel - ka4ak ,
24.11.2012 00:46
Първо, на теб ти се сърдя много. Ама много!
И второ... нещо си се объркал. Днес е петък. И аз съм си много добре!
цитирай
16. ka4ak - Днес е петък,вече събота,а супер е, че си добре!!!Това е прекрасно!!!:)))
24.11.2012 01:16
Тази приказка "кьорава неделя" е възникнала от сватбите,по нашите земи и показва,че влюбените,не са с акъла си/което си е супер!!!/,но после,последиците ги отнасят децата!!!:(
А иначе и в сръднята си си готина!!!/извинявай мило Анахидче!!!/
Та да продължа,че няма да е същото си е ясно,но заради детето,неделята не трябва да бъде кьорава,за да е добре и за детето и за майката и за мъжа,за да бъдат семейство,макар и ново,но щастливо!!!:)))
цитирай
17. nefertiti20 - ......
24.11.2012 10:39
Анабел....познавам много жени които използват мъжете за да и отгледат децата които са създали с друг. Често това са най нещастните жени на този свят! Те не познават любовта в чистия и смисъл, те не познават обичта като усещане и са нещастни до края на дните си! Аз се замислям за друго. Защо се стига до тая ситуация?! Защо се създават деца когато не си сигурен в този човек до теб?! Няма нищо сигурно на тоя свят освен едно....МАЙКАТА ВИНАГИ ОБИЧА ДЕЦАТА СИ! Няма значение кой е съпруга и или мъжа до нея, те обича децата си и за нея те са на 1во място! След това обикновено е мъжа до нея, не казвам съпруга защото той може да не и е съпруг! А има жени които наистина това е единствената им цел...да въжат някой мъж за да им гледа и храни децата! Знаеш ли една моя позната казва така: Всяка жена трябва да има образование, не за друго, ами ако по някаква причина остане сама за да може да си гледа и храни децата по лесно! Може някой мъже да се опитат да оспорят мнението ми, защото има и мъже грижещи се за децата си, и жените им са ги напуснали....но съгласете се мъже че обикновено жената поема отговорността за създадените деца след раздялата! И още нещо искам да кажа.....Мили жени, не се вкопчвайте в децата си...те си поемат рано или късно пътя, и вие оставате сами! Потърсете си човек с който да побелеете и остареете! Този живот е даден да се живее от двама не да сме по сами!...Извинявам се Анабел за размислите ми, отклоняват се от темата малко но исках да напиша мислите които ме вълнуват за жената останала сама с дете!
Анабел...много е хубаво стихчето...поздравления! Хубав ден на всички!))))
цитирай
18. makont - Поздрави и от мен,
24.11.2012 16:02
ти умееш да бръкнеш надълбоко в душата. Направи ме съпричастна към страданието на тези жени. Дано са по-малко и дано наистина намерят този мъж, който ще ги направи щастливи, а това включва всичко, щастието е пълно, когато всичко е наред. Усмивки!
цитирай
19. anibel - ka4ak
24.11.2012 16:56
Знам за тази приказка, разбира се, но тя не ми се връзва с тази тема, по-скоро се отнася, за онова, което ти казваш... за сватби и влюбени, които не са си с акъла- което си е добре, да. А аз ще продължа да ти се сърдя и то сериозно и дълго.
цитирай
20. anibel - nefertiti20 ,
24.11.2012 17:02
Няма за какво да се извиняваш. Разгледала си темата от няколко аспекта и аз съм съгласна с всичко написано от теб. Харесват ми размишленията ти и те поздравявам!
Благодаря ти за дългия пост, това ме радва....
цитирай
21. anibel - makont,
24.11.2012 17:03
Благодаря ти, мила.
Започвам да разбирам, че ти си много добър човек.
цитирай
22. hopfen - Кой...
24.11.2012 23:17
Този който наистина обича, обича без условности, всеотдайно.
За майките, готови на всичко за децата си :
Наздраве!

цитирай
23. anibel - hopfen, знаеш ли...
24.11.2012 23:32
твоят коментар е най-хубавият!
БЛАГОДАРЯ ТИ!
... и наздраве!
цитирай
24. анонимен - Лешояд=полигор, бивш учител ув...
25.11.2012 22:55
Лешояд=полигор, бивш учител уволнен за педофилия дава акъл....!!! Е гаси наглостта!!!!
цитирай
25. anibel - али,
26.11.2012 15:21
спокойно, мила....
Поздрав за теб и слънчеви целувки!
цитирай
26. aip55 - Това
26.11.2012 16:23
-което сте написала ми е до болка познато, преживял съм го като дете. Живота на една самотна майка с дете е много жесток и труден, нещастен не само за майката ,но и за детето. Когато бях в 7-клас , майка ми доведе един мъж в къщи. Сложи ни да вечеряме , а той взе да се умилква по мене , че щял да ми купи това, онова .....Беше ми крайно неприятно.Станах и отворих вратата казах му
-Марш веднага навън! Аз си имам майка която може да ми купи всичко!
Двамата се спогледаха ,а аз повторих думите си категорично. Господина стана и си тъгна без да каже дори и довиждане. Жени не съдете синовете , не ги оплювайте, защото и вие имате синове ....Преживях още един път детският ми живот с вашата мисъл. Трагично ,но сте улучила ..... похвално. С поздрав...
цитирай
27. anibel - aip55 ,
26.11.2012 16:44
Това, което ми разказахте, много ме развълнува...
Бил сте едва 7 клас, а сте постъпил, като истински мъж! В това стихотворение са преплетени няколко истински истории... На една майка, чиито син е вече полуоплешивял на 40 години, ходи с разведена с дете, обичаха се... Майката без да знае нищо конкретно, все пак е започнала да подозира каква е приятелката му. И ми споделя... Колко е възмутена от факта, че ще има подобна снаха...РАЗВЕДЕНА С ДЕТЕ...казваше го, сякаш беше чумава. Недоволстваше и за детето, питаше се, дали ще може да ражда още деца. А синът й не беше първи красавец или нещо кой знае какво...Затова в стихото пиша за майките на синове, за които разведена с дете е ужаса на ужасите. Другата история е на детето от това стихо. Детето, което вече е жена. То не постъпи, като теб. То се продаде за детската стая, за която мечтаеше отдавна...и щеше да има, ако приемеше втория си ,,баща,, Третата история е на майката от това стихо... Първият брак-луда любов, красиви и двамата, просто приказка...Развод.Опит за самоубийство. Тя ... и няколко неуспешни връзки, последната от която трудно се възстановява.И запознанство от роднини с въпросния по-горе втори ,,баща,, Та тя ми е разказвала, че са се оженили без любов... просто двама самотници на възраст...да хванат последния влак, дето се казва... А и много важно нещо беше, казваше тя, да приемат детето, защото повечето мъже не го искаха...Даже ми разказа една кошмарна история, от която още настръхвам... В нея се разказваше за една майка, която завързала двете си деца в гората за едно дърво, защото мъжът, с когото живеела не ги искал... А тя най-вероятно много го е обичала... Хе -Хе- Хе... Ако имаше знак, за смях през сълзи, щях да го използвам...макар, че мразя емотиконите. Та така, aip55, има сигурно още доста аспекти, доста различни ъгли, откъдето може да се разгледа тази ,,диагноза,, Разведена с дете. Тук не можах да опиша всичките...
Благодаря ти много, че сподели мислите си с мен.
цитирай
28. alexs - "Осъдена без право на обжа...
27.11.2012 22:20
"Осъдена без право на обжалване,"
Защо пък !? ... живота дава винаги и втори шанс..
Хубаво стихче хареса ми Анибел! Поздрави!
цитирай
29. anibel - осъдена...
27.11.2012 23:13
имам предвид делото за развод и решението ,,разведена,,
Благодаря ти!
... може би отсъдена ще е по-добре м?
... не знам...
цитирай
30. gabar4eto - zdr
27.11.2012 23:28
Mnogo me trogna tvorbata ti razvedena s dete .Ne znam kogo vizirash v neq , no naistina dava tolkova mnogo azmishleniq ,iskam da znaesh che podkrepqm vsichki razvedeni maiki s deca
цитирай
31. aip55 - И аз ти благодаря за изчерпателният ...
28.11.2012 03:39
И аз ти благодаря за изчерпателният анализ който направи. Не е възможно да опишеш всичко от живота, но, ако погледнеш нещата от другата страна на барикадата( през очите на разведените мъже)......? Тези размисли мога да ти ги изложа само в лични , ако ти ми разрешиш, защото ще възбудя много духовете за полемика.Темата ти е много актуална , и не трябва да спираш до тука! Таланта и капацитета ти е на ниво, хубави и възпитателни мисли ! Дерзай! Трябва да се учим от грешките на живота ни. С поздрав......aip55
цитирай
32. anibel - Благодаря ти,
28.11.2012 16:45
габърче, радвам се, че сподели...
Приятно е, че си тук...
цитирай
33. anibel - aip55,
28.11.2012 23:22
може би не знаеш, но в едно скорошно стихо казах, че няма за какво да пиша...
така че, теми и идеи винаги са добре дошли... чакам размислите ти, ако ме провокират ще напиша нещо по тях... обещавам.
цитирай
34. aip55 - Ок!
29.11.2012 08:02
Ок!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1162167
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол