Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2012 23:58 - Тебе питам, Поете?
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 1136 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                                  Навярно, все пак, имал съм късмет -
                                   човещината да припея с дързост.
                                   А в моето сърце - раним куплет,
                                   Душата ми висеше, здраво свързана...
                                                         И.И.

  Къде е смисълът, Поете? ...на живота смисъла аз търся... че той открадна ми крилете и невярвайки аз вяра нося... Къде е смисъла, Поете? ...деца да раждаме освен... консервирайки крилете за някой бъдещ нереален ден... Къде е смисълът, аз пак те питам? ...следа да оставиш, ще кажеш, да вярвам... и на живота бездушен душа да раздавам... в рими богати бедна истина връзвам... Не знаеш ли, че смисъла е дума на някоя друга за рима прислуга? ...животът е лесен без душа и без песен, а смисълът търси смелчакът обесен... Знам ще ми кажеш думи тъй мили утеха ще вдъхнеш в куплети красиви, ала на живота смисъла къде е някой някога едва ли ще знае... Къде е смисъла?- Часовник със пясък... душата оголил без капка остатък Животът помита те във бит охлузен ако истински бъдеш заспиваш ти гузен Закони неписани в рамка притягат душата ти млада от криле вдъхновена Надежди улисани само в сън ти пристават... и скърца душата ти- врата изморена... В часовете, когато всички хора пияни наздравица вдигат алкохолно засмяни с поредната чашка, че живеят се лъжат... а утре отново надеждите търсят... Тогава те питам, тебе Поете- с какво си закърпи отново крилете? Как да живея животът бездушен душата ми пита- хлапак непослушен?



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Смисълът е в малките неща, онези ...
08.01.2012 12:03
Смисълът е в малките неща, онези дребни нещица от живота, които ни правят щастливи....Вдъхновявай се от тях и ще бъдеш щастлива. Не бъди алчна за огромните богатства и наситените с пари желания....
Бъди си все такава естественна и не спирай да си задаваш въпроси...в тях е смисъла.
Поздравления, мила...стихът е превъзходен!
цитирай
2. anibel - Благодаря ти!
08.01.2012 13:36
Клео... и аз мисля така....
Благодаря ти, приятелко!
цитирай
3. anibel - Здрасти, Марто!
09.01.2012 19:40
Радвам се, че се отби...
идваме за малко, да.
...но не си отиваме завинаги...
цитирай
4. lazzy - Красиво зададени въпроси, Ани
20.02.2012 14:11
Но дали отговорите (ако ги има) могат да бъдат красиви?
цитирай
5. anibel - Хайде бе, къде изчезна?
20.02.2012 15:11
Все още нямам отговори...
цитирай
6. lazzy - За съжаление ...
20.02.2012 16:49
На последък се занимавам с не толкова красиви въпроси и още по-грозните им отговори :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1155812
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол