Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2011 00:49 - Достатъчно Жена ли бях?
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 3306 Коментари: 12 Гласове:
15

Последна промяна: 22.08.2011 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От косите си  за теб въже
ще изплета и с него ще те вържа...
В очите ми ще видиш онова,
от което дълго ще потръпваш...
С ръцете си всяка твоя фибра,
ще убия и отново ще родя,
За устните ми всяка твоя мисъл
от желание несбъднато ще прокърви...
... А после... в скута ти ще седна,
между бедрата ми, ти ще изкрещиш
и няма нужда вече да поглеждам...
Ти шепа пепел само ще тежиш...
И миг преди вратата ти да тръшна...
Безцеремонно, само със замах...
Ще те попитам... и после ще си тръгна...
Достатъчно Жена ли бях?!


п.п. Посветено на всички, които се чувстват объркани от последните ми публикации в мъжки род.



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. creatura - Прочетох и харесах!
22.08.2011 01:39
Прочетох и харесах!
цитирай
2. anibel - Благодаря ти!
22.08.2011 01:42
Благодаря ти!
цитирай
3. allbi - Жената?
22.08.2011 12:55
Жената, колко е жена
ще трябва Мъж да оцени...

- имах такъв стих но не ми се рови сега :)
Истинският оня с главно М ;)
цитирай
4. anibel - Здравей, Алби!
22.08.2011 13:08
Радвам се да те видя при мен.
Но... не мислиш ли, че ,ако човек сам не се оценява било то мъж или жена ,няма самочувствие - основателно разбира се и не е удовлетворен от живота си... ще се радва на оценката на друг? Ние не сме стока , други като нас да ни оценяват.Всеки е различен със собствен вкус и различен праг на Човечност и ценностна система...
Кой е корифей на тези неща, та да оценява някой друг?
Хей,разговорих се много... Ти, нали ме разбра? Поразмислих се просто над думите ти... Силните мъже или жени , нямат нужда от ничия оценка, за да се чувстват такива...
А относно стиха ми.... Предизвикан е от няколко човека, които вече ме мислят за гей, травестит или не знам още какво.... предвид последните ми творения написани от първо лице мъжки род.
Алби, благодаря ти.
цитирай
5. vippoker - Навярно ще се върна, а ти ще ме молиш ...
22.08.2011 13:13
Навярно ще се върна,
а ти ще ме молиш на колене,
защото бях ЖЕНА и ме опита
но ти не го разбра.
ти пи от извора магия,
и беше като цар
но сметна, че това е грях,
забрави за изпепеляващите ласки,
обиди ме с очи,
ЖЕНА съм, не прощавам лесно
кога ли ще го разбереш.

прекрасно е анибел
цитирай
6. анонимен - Изумително е, че тук римата и ритъмът ти са много добри.
22.08.2011 13:35
А че си мъж е ясно, в предишните си животи си била мъж.
цитирай
7. anibel - Здравейте!
22.08.2011 23:20
vippoker, благодаря ти! За стиха и мнението...
poligor, пак лъжеш... римите не са добри, дори аз го зная и виждам...
Но... ти благодаря!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, КОИТО МЕ ПРОЧЕТОХА... !
цитирай
8. анонимен - Не лъжа, а просто сбърках думата -
23.08.2011 00:37
римите ти наистина не са добри, исках да кажа метриката.
цитирай
9. anibel - Ок...
23.08.2011 00:44
Но щом метриката ми не е добра... как тогава ритъмът е добър? М?
poligor - Изумително е, че тук римата и ритъмът ти са много добри.
цитирай
10. анонимен - Е, погрешно тълкуваш.
23.08.2011 00:55
ВМетриката и ритъмът са добри, римите са слаби.

Прочети обаче как след мелодичното начало тук изведнъж се изкривяват ритъмът и мелодията.

С ръцете си всяка твоя фибра,
ще убия и отново ще родя,

Не нагаждай мелодията към думите, а обратно - стихът е мелодична нишка, на която се навързват думите.
цитирай
11. anibel - Какво всъщност е метриката?
23.08.2011 01:01
Метрическо стихосложение. Редуване на дълги и кратки срички, класическо за гръцкото и латинското стихосложение.
Наука за стихотворните размери и за стихосложението и съвкупността от стихотворните размери.
... И пак казвам... След като няма метрика, няма и ритъм.
Прозодията е дял от поетиката, изследващ метриката, ритъма и интонацията на поетичните произведения. Ритъмът и метриката, макар и тясно свързани, трябва да бъдат разграничавани.[10] Метриката е дефинираща характеристика на даден стих (например ямбически пентаметър), докато ритъмът е свързан с реалните звуци при неговото произнасяне. Така метриката на един стих може да бъде описана като ямбическа, на пълното описание на ритъма би изисквало допълнителна нотация, отразяваща взаимодействието на метриката с други елементи на език, като например паузите и ускоренията при прочитането на стиха.
цитирай
12. анонимен - От моите коси въже за теб ще изпле...
23.08.2011 11:47
От моите коси въже за теб ще изплета
и здраво с неrо ще те вържа.
Тоrаз в очите ми ще блесне онова,
което винаrи те кара да потръпваш.
С ръцете си аз всяка твоя фибра
ще убия и пак ще я родя...
За устните ми всяка твоя мисъл
в желание несбъднато ще прокърви.
А после върху скута ти ще седна
и ти, обезумял от страст,
между бедрата ми ще изкрещиш
в момента, в който няма вече нужда да поrлеждам...
олекотял, ти шепа пепел само ще тежиш.
И миr преди вратата ти да тръшна...
Безцеремонно, само със замах...
Ше те попитам ... и после ще си тръrна -
Достатъчно Жена ли бях?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1155579
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол