Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2013 20:30 - МАХНИ СЕ ОТ ЖИВОТА МИ! АЗ СЛАГАМ ТОЧКА!
Автор: anibel Категория: Музика   
Прочетен: 3177 Коментари: 12 Гласове:
17

Последна промяна: 26.01.2013 20:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Аз слагам точка   Пак думи, думи...птици закъснели,
за
бравили на юг да отлетят.
Тъга ми носят. И мъгла се стели
на моя неизминат още път.
Под облаци въздиша хоризонтът -
не виждам ни завой, ни пътен знак.
А ти с ръка ми махаш. От балкона.
И нижеш там вина подир вина.
Аз слагам точка. Мен не ми приляга
да сричам в недомлъвки любовта.
А птиците ще презимуват някак -
до първите лъчи на пролетта. 


Това стихотворение на Елица Ангелова ме провокира да пусна още един музикален пост, въпреки че деактивирах предните си и бях решила малко да се дистанцирам от тях...
Харесват ми силните жени, онези, които имат смелост да сложат точка.
Някой ме беше попитал обаче, защо жените винаги се връщат, когато сложат край.
Замислих се. Това ми заприлича на онези серийни убийци, които се връщат винаги на местопрестъплението си... и именно по тази причина, тази привичка, биват залавяни и разпознавани.
Защо обаче се връщат жените, ако това е вярно?
От вина? От любопитство? От това, че не са били готови да си тръгнат, а са го сторили от инат... или по друга причина? От това, че са усетили, че се влюбват и са избягали, а после неустояли на огъня се връщат... понякога за да разберат отново, че са постъпили правилно, когато са си тръгнали... понякога, за да си вземат студен душ, виждайки, че другия вече е изтрезнял от магията на любовта....
А понякога, само понякога, когато се връщат избухва експлозия и звездите в небето се бият с възглавници, пардон с облаци... и се плиска най-чудния летен дъжд, примамващ и същевременно невинен, като дяволче в дете...

Защо се връщат жените, когато са сложили точка?
Вие връщате ли се?










Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - ВРЪЩАШ СЕ ЗАЩОТО ИМА БОЛКА И ТЪСИШ ...
26.01.2013 20:41
ВРЪЩАШ СЕ ЗАЩОТО ИМА БОЛКА И ТЪСИШ РЕВАНШ...А ПРОСТО НЕ ЗНАЕШ ЧЕ ТАЗИ ВРАТА Е ЗАТВОРЕНА И НЯКЪДЕ ДРУГАДЕ ИМА ОТКРЕХНАТА СПЕЦИАЛНО ЗА ТЕБ..НО ТИ НЕ ЗНАЕШ И НЕ Я ТЪРСИШ
цитирай
2. mariniki - много хубав стих...
26.01.2013 20:43
на Елица Ангелова... и Kim Wilde...
чудесен постинг... а може би е болката това,
което ни кара да останем...
цитирай
3. nefertiti20 - Ани. . . . . ами мисля че ние жените ...
26.01.2013 21:04
Ани.....ами мисля че ние жените имаме една някаква си криворазбрана сантиментална представа за познаването на мъжете...и при условие че го познаваш един мъж си мислиш че имаш някаква си сигурност, стабилност...може би защото винаги се подчиняваме на думите на бабите си...: Първата хапка била най сладка!...Зависи...ако си опитал нещо което ти е загорчало и си се отвратило още на втората хапка, но от неудобство си казал че ти харесва?! И години наред се преструваш че обичаш....''това ястие'')))...накрая обаче ти писва да мислиш за неудобството и казваш....не обичам.....това! Искам еди-какво си....харесвам еди какво си....и си хващаш тенджерата и ...дим да те няма в друга кухня!!!))))
Просто някак си ние жените сме ...много...тъпички ...понякога ...заради хората стойм на тръни, и ядем горчивите...манджи!))))
цитирай
4. zabunova - Сигурно, защото не е било точка, а ...
26.01.2013 22:39
Сигурно, защото не е било точка, а многоточие...
цитирай
5. ivoki - Опитвал съм, но не се получава. . . . . ...
26.01.2013 23:14
Опитвал съм, но не се получава...... Всеки е поел своя път.......
цитирай
6. anibel - Джулия... да се върнеш от болка и да търсиш реванш...
26.01.2013 23:15
ммм-не... това не ми харесва... лично аз не бих го направила...
достатъчно се харесвам, за да не си отмъщавам...
Благодаря ти, че сподели.
цитирай
7. anibel - Маги,
26.01.2013 23:16
да останеш от болка... брррр, настръхва ми кожата...
това какъв живот би бил, не смея да си помисля...
Благодаря ти, миличка!
цитирай
8. anibel - Нефертити, ти ми даваш няколко страни по темата...
26.01.2013 23:24
Първо, въобще не е криворазбрана нашата представа за тях.
Нима не знаеш какво иска един мъж?! А по това какво иска и какви комплименти ти прави, ще разбереш и малко от това какъв е той.
Второ, да има много жени, които търпят нещастния си живот и не смеят да кажат
,,Баста!,, Не ги обвинявам, всеки знае себе си и си има своите причини.
Трето, както казах да, харесвам силните жени, които знаят какво искат и го отстояват. Те са и тези, които смело казват ,,Аз няма да се върна!,, макар сърцето им да стяга гърлото...
А има и такива, които дори на 40 не знаят какво искат... защото не познават себе си...
цитирай
9. anibel - zabunova,
26.01.2013 23:25
Здравей, да, това беше единият от вариантите...
Благодаря ти!
цитирай
10. anibel - Ив....
26.01.2013 23:54
ivoki написа:
Опитвал съм, но не се получава...... Всеки е поел своя път.......


а може би така е по-добре...
Благодаря ти, че си тук!
цитирай
11. aip55 - Първите лъчи на пролетта.
27.01.2013 08:54
Какво по хубаво от първите лъчи на пролетта - любовта. Чука се! Отвори вратата! Надзърни плахо, любопитно и ......пролетта е пак пред тебе. Подай и ръка! Погали я нежно! Щом е дошла пред вратата ти, значи, че тя се нуждае от теб! Просто си приемете животът такъв какъвто е! Старите мебели ги хвърли на тавана, да се покрият добре с прахта на забравата! Не се обръщай назад, защото там си остана студената зима, смазана и разтопена от тъгата на нейното време!

А, сега за представителките на нежният пол! Не разглеждайте мъжете като някаква разновидност на природата. Разликата е в това, че сивото им вещество на единия или другия е на различно ниво. Два линка за тези които четат твоите стихове:

http://delicast.com/radio/USA/blues/Root_Notes_Radio С този линк можете да слушате безплатно над 10000 радио станции и около 1500 телевизии от цял свят.

Аз лично слушам този линк, който е 365 дни блус музика:

http://www.live365.com/index.live#genres/contemporary%20blues и този:

http://www.live365.com/index.live#genres/chicago%20blues
цитирай
12. anibel - aip55, благодаря ти приятелю...
27.01.2013 17:28
Аз съм добре, не се притеснявай...
А за ,,мебелите,, така и ще направя...
даже няма да ги слагам на тавана...
направо ще ги изхвърля навън...
Нали знаеш тук в Германия това така се прави...))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161692
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол