Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 17:01 - Какво чакаш... кажи ми...
Автор: anibel Категория: Музика   
Прочетен: 4906 Коментари: 22 Гласове:
13

Последна промяна: 17.01.2013 21:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да можеш да чакаш...
Да знаеш да чакаш...
е твърде добро умение в днешния измамен свят...
Въпросът е какво чакаш или кого... м?
п.п.
... хайде всички тук... споделете какво чакате днес?
... на какво се надявате, какво мечтаете?

п.п. 20.25 ч.
 Понеже няма повече място за видео...
С този текст и песен, искам да поздравя харесалите последното ми предложение и по-специално моята голяма приятелка Аден!

Слави Трифонов - И без теб...
Сълзи през смях в очите тъжни,
усмивката е самота,
мечти без страх в лицата чужди,
душата ми е шепа прах.
И вярвам в теб търся те до мене,
и даже зло да ми донесеш,
но искам пак да те виждам денем,
и в твоя свят да ме отведеш.
И без тебе пак ще виждам,
и без тебе пак ще дишам,
и без тебе пак ще чувам смях.
И без тебе ще живея,
и без тебе ще копнея,
и без тебе ако не умра.
Ще виждам стих във всеки поглед,
ще чувам вик във всеки глас,
ще бъда пак на всеки ъгъл,
ще чакам знак за да се спася.
И вярвам в теб търся те до мене,
и даже зло да ми донесеш,
но искам пак да те виждам денем,
и в твоя свят да ме отведеш.
И вярвам в теб търся те до мене,
и даже зло да ми донесеш,
но искам пак да те виждам денем,
и в твоя свят да ме отведеш.

www.youtube.com/watch












Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nefertiti20 - ))))
17.01.2013 17:18
чакам...да свършат изживяванията на един човек.....)))) и да стане отново предишния...че много ми липсва предишния...ама ще изчакам....научих се да чакам....мога да чакам.....не е най силната ми страна чакането...но напоследък я подсилих....и знам да чакам.....)))
цитирай
2. anibel - nefertiti20,
17.01.2013 17:50
Дано свършат по-бързо, пожелавам ти го!
Аз също не умеех да чакам... като дете успявах с много усилия да получа
новогодишния си подарък по-рано...
С годините се научих поне да се контролирам т.е. да не показвам
колко не умея да чакам...
Благодаря ти, че го сподели, мила.
цитирай
3. ivoki - Чакам срещата с небитието.....
17.01.2013 19:17
Чакам срещата с небитието.....
цитирай
4. anibel - О, Ив...
17.01.2013 19:34
не зная на колко си години, но...
на колкото и да си... никога не е време за небитието...
С какво ли да те развеселя?
цитирай
5. aip55 - Целият живот е чакане. Чакахме да ...
17.01.2013 19:51
Целият живот е чакане. Чакахме да излезнем на бял свят девет месеца - не бяха достатъчни, детски живот - също не достатъчен, пубертет твърде къс, до като се усетим и живота е към края си, ами сега какво пропуснахме.......а, сетих се чакаме новото ти стихо и шестицата от тотото
цитирай
6. anibel - Така е, aip55 ...
17.01.2013 20:10
Но който умее да чака наистина...
той получава поне част от желаното, понякога и повече...
За ново стихо нямам муза засега...
ако Аден чете... да се включи с провокация, ако не, ще й пиша на лс...
да си поискам поредната...
цитирай
7. bliz - Робите на Египет са господари на света с чакане, търпение , но и с хилядолетно действие в посоката
17.01.2013 20:26
Набелязаната страрегия на Моисей за еврейския, тогава робски народ, от преди 3 500г, е на път да бъде напълно реализирана.Какво ли са казвали по него време българските водачи на народа си, едва ли е за пари , заем и лихва и как бог обича само теб и ще ти даде това, което искаш. Мно-ого годинки ни липсват.

Имам личен опит с чакането - да пораснат децата ми, за да се освободим ЗАЕДНО от тиранията на уж най-близкия ни човек. След седемнадесетгодишно чакане живеем другия живот, който сме заслужавали, но не сме имали. Успяхме да не се озлобим, но душевни травми има. Доброто е в повече.

Българския народ няма време за чакане. Къде са войводите, от българска майка родени? Няма ги! Аз ще си стана войвода и ще се боря колкото ум и сили имам. Нека всеки да си стане войвода- има толкова много да се прави.
Още нещо много важно- трябва да има нетърпимост към всяка порочност, на която лично ние сме свидетели.

Какво очаквам- реални, хубави неща- съседския котарак пак да подраска на моята врата, за да чуе гласа ми; да нямам болки; да си тананикам хубава песен; да имам мили писма от децата ми; да ми се случи "чудото"- необяснимо, напълно необяснимо, хубаво , неочаквано нещо. Хубаво е , че не знам какво е, така ще ми по-интересно.
цитирай
8. coacoa11 - Нищо не чакам.
17.01.2013 20:39
Понякога е твърде късно за хубавото, а лошото така и така си идва, без да го чакаш :) Опитвам се да живея за мига и да се забавлявам. Не винаги ми се получава.
Хубава вечер!
цитирай
9. anibel - ,,Хубаво е , че не знам какво е, така ще ми по-интересно.,,
17.01.2013 20:50
Отново мъдра, проницателна и знаеща всичко...
Благодаря ти за коментара, мила Аден!
,,да ми се случи "чудото"- необяснимо, напълно необяснимо, хубаво , неочаквано нещо.,, - ПОЖЕЛАВАМ ТИ ГО!!! пожелай го и на мен...
цитирай
10. anibel - coacoa11,
17.01.2013 20:54
Много е вярно това...
Лошото така и така си идва...
а за хубавото понякога е късно...
А ПОНЯКОГА НЕ... не мислиш ли?
Просто се направи на луд/а и...
чакай... но захранвайки чакането с малко лудост...
по закона на привличането, току виж ... се е случило нещо хубаво,м?
Да полудеем, дори само за миг?!
цитирай
11. anibel - martosblack,
17.01.2013 21:15
Благодаря ти, че си тук...
поздравявам те с последното видео...
Кръвта ми се разбушува от него...
а го намерих съвсем не/случайно в ютуб... Хе! Страхотно е!!!
цитирай
12. nefertiti20 - ))))
17.01.2013 23:01
не съм спряла да живея...нищо че чакам.....една круша когато узрее...сама пада...от дървото))))няма да е скоро...но чакам..и ще изчакам....))) а музиката е супер))))
цитирай
13. qbylkovcvqt - Оххххххх, веднъж да мине петъчният ...
17.01.2013 23:15
Оххххххх, веднъж да мине петъчният работен ден... с нетърпение чакам след това...
цитирай
14. nefertiti20 - )))))
18.01.2013 00:05
аз цяла седмица пък съм в къщи и само тази нощ съм на работа.....ма не очаквам с нетърпение да идва понеделник де....)))))
цитирай
15. anibel - . nefertiti20,
18.01.2013 01:22
дано получиш това, което чакаш....
дано си заслужава...
Поздрав! Харесваш ми!
цитирай
16. anibel - qbylkovcvqt,
18.01.2013 01:23
пожелавам ти най-приятната почивка, мила!
Ти я заслужаваш!
Всичко най....
цитирай
17. didoignatov - Ей, Ан ;-)
18.01.2013 09:35
Толкова рано сутрин не обичам да мисля, а и чакането не е мой приоритет... по-скоро случвам това, което другите очакват да им се случи :)))
Усмихнат ден!
цитирай
18. pcelata - Що се касае до мен...
18.01.2013 13:08
Чакам мига-когато,няма да има ,,такива'' които да тормозят останалите(говоря за определени хора тук,и извън блога).После ще си намеря занимание,което да удовлетворява хъса ми за по-добър живот.Накрая-ще си взема отпуска и ще избягам-за да си почина от лъжите;итригите;и подмолните действия на много неприятни хорица.А ако ме попиташ...нищо ли хубаво не виждам в живота?....Ами.....
цитирай
19. axlaxl - Аз си чакам новия лаптоп Fujitsu ...
18.01.2013 15:46
Аз си чакам новия лаптоп Fujitsu Lifebook :)))/ С камера и микрофон, за да видиш, че съм аз, а не брадясал психопат!!! Добре, че беше ти, че да си купя нов с екстри:РрРр
После ще чакам да ме вземат и айде на село..:))))
цитирай
20. anibel - Здравей, братле...
18.01.2013 16:05
didoignatov написа:
Толкова рано сутрин не обичам да мисля, а и чакането не е мой приоритет... по-скоро случвам това, което другите очакват да им се случи :)))
Усмихнат ден!


познато ми е, не знаеш колко...
Благодаря ти, че се отби!
цитирай
21. anibel - pcelata, миличка...
18.01.2013 16:07
Ние също имаме вина и може би носим част от тези хора в себе си...
защото им даваме храна и ги поддържаме... а те това и искат...
Ако престанем тотално да им обръщаме внимание и да се занимаваме с тях, виж тогава... би имало някакъв ефект...
цитирай
22. anibel - axlaxl, благодаря ти...
18.01.2013 16:10
Ще се радвам да те видя наистина...
Радвам се и за новата ти придобивка...
и затова, че ще ходиш на село...
а дотогава... цунки, мунки и маймунки... хе хе...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1162886
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол