Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2018 20:20 - Едно Сладурско Диване!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4971 Коментари: 22 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Байкал. Приятелите ми вече го познават и му се радват. Специално подбрана фотосесия ще представя тук и сега. Спонтанни моменти, които съм улавяла ден след ден и които се надявам да предизвикат усмивки и във вас, така както и в мен. Заедно със забавни заглавия към всяка снимка.

Да ти позирам искаш, но още аз не те познавам, 
Ала усещам по очите ти, че мога да ти се доверявам..

image
Меланхолична поза, тъй добре ли е, лежерно, 
Ех, че красив юнак съм, толкoва е верно!
image
Или защо да не опитам да съм страшен,
Дали ще има някой тук уплашен?!?
image
Късна вечер е, и аз съм уморен, а ти отново искаш снимки, ах, каква жена!
Обърнах деликатно гръб, но хайде, нека мине от мен, само още една! 
image
Така се спи, о, мили хора, вижте колко съм блажен!
Дали ще срещнете вий нейде други като мен?!
image
И в близък кадър искаш да ме снимаш, е, добре,
Нали послушно съм и весело дете!
image
А сега да се протегнем сладко-сладко,
Ех, това живот се казва, братко!
image
Хей, мислиш си, че само ти обичаш да си пееш?
Грешиш, грешиш, и аз прекрасно го умея!
image
Тук царствен тон ще да произнеса
Че да ме чуят всички във града!
image
И цяла ария ще ти изпея от воле, ако желаеш,
На таланта ми ще има да се чудиш и да се маеш!

image
Но хайде стига съм показвал поривите свои артистични,
Докопах четката ти за коса, ах, зъбките си ще наточа аз отлично!
image
Доволна си, нали, обичаш много ти да ме прегръщаш...
Аз мил съм, пухкав, обичлив и няма за какво да ми се мръщиш....
image



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - За да развалиш нечие куче не са не...
24.04.2018 20:41
За да развалиш нечие куче не са необходими десет дена. Ако бе мое, щях да ти го подаря, да си одиш с него. :)
Също като другото псе.... което продължава болестно да се самопредлага като блогово жиголо. Но, за него само убаво е най-добре.... и не само. :))))
цитирай
2. vesever - Закси, вярно, че много го глезя Б...
24.04.2018 21:16
Закси, вярно, че много го глезя Байкалски, ама го уча и да ме слуша )))
Знам, че после ще му липсвам...и той на мен, а сега ми липсват моите, деца и кучета и котки, и къщичката ми, и реката, и гората, и приятелите ....
На лято ще наваксваме на морето ))))
цитирай
3. krassko - И аз имам един такъв приятел - Макс.
24.04.2018 21:17
Приличат си като близнаци, но Макс е доста по стар, а вече е и малко мързелив.
Кой знае защо постинга ти се появи почти с един час закъснение.
цитирай
4. vesever - Краси, Байкал е буен младеж, само на ...
24.04.2018 22:52
Краси, Байкал е буен младеж, само на 3 години е, сила си не знае. ))
Ами, аз подготвям отрано като чернови всички постинги, точно в моето време, но не знам защо се е забавил тази вечер...
цитирай
5. inel379 - Красавец! Как да не му простиш лудориите!:)
25.04.2018 08:48
И кучетата като хората
имат своите настроения,
но важното за тях да кажем -
обичат и са всеотдайни в своите бдения.
Освен това, отвътре им идва
да са забавни и игриви
и времето, прекарано със тях
е релакс, който прави ни по-мили.
Отдаденост, конкурент на човешката.:)
Чудесни снимки, мила!
И стихчета с любов си натъкмила!
Поздрави с усмивка!:)
цитирай
6. emelika - Предложение за запознанство
25.04.2018 11:34
Красавец е, но погледа е малко серт. Няма да е зле да го сродя с моята Дарушка добродушка.
цитирай
7. vesever - Инелка, от сърце благодаря за ...
25.04.2018 13:19
Инелка, от сърце благодаря
за усмихнатото, ведро настроение
Така е, нека всичко мило на света
Ни носи радост, нежност, вдъхновение
Животните, и те с души са святи,
ех, да можеха да проговорят...
за много хора по Земята
пример могат те да сторят...
Поздравявам те и аз!
цитирай
8. vesever - Елена, приемаме предложението ...
25.04.2018 13:22
Елена, приемаме предложението единодушно :)
Наистина изглежда серт, той е вълче, но всъщност е много обичлив, навсякъде ме следва по петите. Понякога ме побутва с лапа, когато иска да го галя. Като дете е. И бели прави, но как да му се сърдиш ))
цитирай
9. sande - Благодаря за запознанството с този благородник .
25.04.2018 14:10
Мното е хубав, артистичен и щастлив.

Поздрави от Рошко!
цитирай
10. krassko - Доживяхме
25.04.2018 15:48
Кучо се вихри на Първа в блога...
Редом с пенсионирани професори и академици:)
цитирай
11. vesever - Сашо, и аз благодаря, че се отби!...
25.04.2018 16:07
Сашо, и аз благодаря, че се отби!
Наистина има артистични заложби, или може би аз го провокирам да ги изявява. Преди не са го забелязвали...но където се появя, събуждам духовете ;))
Поздрави и на теб и Рошко!
цитирай
12. vesever - Хе, Краси, ми такъв си е той, вихър ...
25.04.2018 16:08
Хе, Краси, ми такъв си е той, вихър ;))
Скоро ще покажа някои красоти от градината, имаме едно огнено дърво, мисля, че ще ти хареса.
цитирай
13. donchevav - Много е фотогеничен, наистина! И ...
25.04.2018 16:28
Много е фотогеничен, наистина! И мил, и добър:) Но си мисля... колко ли са се затъжили твоите мустакати приятелчета вкъщи... Хубавото е, че като се върнеш, всичко ще е изненада и подарък за добре дошла - и нацъфтелите без тебе цветя, и узрелите ягоди, и новите попълнения котки:))) Прегръщам те, Веси!
цитирай
14. lexparsy - Страхотен е Байкал Веси ! Вижда се ...
25.04.2018 17:11
Страхотен е Байкал Веси !
Вижда се как и двамата сте щастливи че контактувате и разбирате:-)
Ами и животните комуникират, само че ние с думи а те просто ни ги четат и ги показват :-)

Не искам да натъжавам някой, но всеки ден виждам все повече хора, които използват кучетата си като домашни животни, и уж искат да им служат, а ги депресират с "грижи" без разбиране...

А толкова е проста старата истина... Дай им разбиране и вярност и стократно ще тия върнат...
цитирай
15. lexparsy - Сетих се да допиша с почитания за ...
25.04.2018 17:28
Сетих се да допиша с почитания за Истинските истории, които показваш, а аз само призовах... Ничияидея не е ничия... ти си пример да покажеш как и колко близо до нас са Истинските ни чувства и разбирания... зад мъглата отсиликон :-)))
цитирай
16. vania23 - Супер сте и двамата!
25.04.2018 18:02
Кучето е много хубаво и се радвам, че си имаш верен приятел там.
Прегръдка, Веси! :)
цитирай
17. planinitenabulgaria - Кучето разбира какви качества има стопанина му и то започва да се държи като него.
25.04.2018 18:38
По изявите на кучето може да се съди за стопанина му, защото то в някаква степен го копира. Поздравления специално за последната снимка, изказвам мението си като любител-фотограф.
Аз много обичам кучетата. На вилата си щом ме усетят идват да ми окажат внимание, а по планините не съм имал проблеми с тях с едно изключние миналото лято.
Успех в чуждата страна, придружен с мъничко късмет!
цитирай
18. vesever - Вени, точно така си е. . . . и те са ме ...
25.04.2018 20:03
Вени, точно така си е....и те са ме затъжили, и аз тях...
А мама куча Тали /показвала съм я преди/, гушнала единия ми ботуш, милата, и моите съкровища я фотографирали и ми пратиха снимката, уникална!
Ще имам и много работа, когато се върна, и по къщата, и по градината, но това го обичам толкова много!
Прегръдка и от мен, благодаря ти!
цитирай
19. vesever - Лекси, и аз мисля така, общуването е ...
25.04.2018 20:10
Лекси, и аз мисля така, общуването е нещо естествено и прекрасно, стига човек да е запазил чувствителността си...
аз от малка се грижа за кучета и котета, повечето сами ме намират и остават при мен, не знам как става, но е като чудо това общуване, понякога дори е по-стойностно от общуване с някои хора...защото има хора, които са изгубили усета и чувствителността си, а животните я имат ...
Една моя племенница, която е на 11, се грижи за котки, гълъби и кокошки, съвсем сама, без никаква помощ от родителите. Тя ги храни, почиства им, намира и бездомни кучета в квартала и им купува храна с джобните си...което за мен е уникално и невероятно, много си я обичам, Алексис се казва.
Поздрави!
цитирай
20. vesever - Ваничка, прегръдка и от нас двамата ...
25.04.2018 20:12
Ваничка, прегръдка и от нас двамата :)
Наистина е добър приятел, и аз му се радвам. После ще ми липсва...
цитирай
21. vesever - Коста, благодаря ти за прекрасния ...
25.04.2018 20:17
Коста, благодаря ти за прекрасния коментар. наистина го има тоя момент, с подражаването на стопаните.
Ами, животните усещат добрите хора и ги следват......нормално е и при теб да е така.
А последната снимка и на мен ми е любима, често се получават интересни кадри, т. нар. селфита. Понякога се получават много сполучливи.

В градината имаме едно огнено дърво, така го наричам, ще опитам да си взема издънка, стига да вирее при нас....Днес го наснимах и утре мисля да го покажа, и там има една снимка с интересен ефект, мисля, че много ще ти хареса. Последната снимка в утрешния ми постинг.
Поздрави!
цитирай
22. didige - А благодарско! Голям смешко!<3
07.05.2018 12:13
А благодарско! Голям смешко!<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042896
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол