Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2012 00:55 - show must go on
Автор: anibel Категория: Други   
Прочетен: 3868 Коментари: 23 Гласове:
25

Последна промяна: 03.01.2013 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage 
Фотографиите са взаимствани от 
http://katana-sensey.blogspot.de/?zx=5a360ea885e39f27




А с  този пост, дедо Павльо получи коледния си подарък.
http://xara.blog.bg/recepti/2012/12/24/i-az-shte-stana-kato-kaka-anabel.1034772

А това вече не е актуално, Полигоре!
1.  ferhunde - На 27 ще отговоря на Анабел и ще сл...
08:58
На 27 ще отговоря на Анабел и ще сложим официално край на войната:)))))))



Честита Коледа, дядо Павльо!
Все пак е Коледа, а на Коледа се случват чудеса, казват...
За едни хубави, за други лоши... Ти беше много лошо ,,дете,,
Ама много лошо... Затова вместо подарък от джуджето сръчко, от Anabell  ще получиш пръчка... хе хе хе

Днес е 26.12.2012 и възможността ти да се измъкнеш, както досега приключи.
А търпението на моите приятели да ми четат тъпите обяснения с тебе също...

  I"ll Be Back , деденце!  
п.п. За моите приятели - 

Това, което съм намислила да правя ще бъде на три етапа, като първият
очаквайте след около месец... Просто техническа причина, която изисква време и не зависи от мен... Но повярвайте ми, че Тибериус (eдно от превъплащенията на дядо Павльо) ще бъде призован, не като Тибериус, а като обикновен римлянин на гладиаторската арена, където борбите се водят до смърт. А сеира за публиката е борба без правила - само по ръба на закона.


show must go on
 




Гласувай:
33



1. deleted-4udovi6teto - Хе-хе. . . множествено Полигора...
26.12.2012 09:59
Хе-хе... множествено Полигоралното Ферхунде! :-))))))))))))))))))))))
цитирай
2. aip55 - Хубави празници Ани!
26.12.2012 11:04
- Не се завръщай!
С риск да ме обвиниш, че съм мекушав те съветвам да им подариш само абсурда на истината...
цитирай
3. kamosutrov - :-))))))))))))))))))
26.12.2012 16:05
И Ферхундето не е Полигор. Тоя пост с правната извадка, само той го развява насам, натам. С цитата и извадката. Преди беше Ал. Ненов. :-)))))))))))))))
цитирай
4. anibel - 4udovi6teto,
26.12.2012 16:57
Да. Всъщност никовете му са безкрайно много...
Трябва да се назначи екип, за да ги преброи.
цитирай
5. anibel - aip55,
26.12.2012 17:00
Правилно си предположил, че ще те обвиня в мекушавост.
Ще се върна разбира се!
Ще се върна, за да кажа ИСТИНАТА.
Все някога някой трябваше да го направи и то така, че да не остане
в нета някой, който няма да разбере ИСТИНАТА ЗА ПАВЕЛ ГОРИНОВ.
цитирай
6. anibel - kamosutrov,
26.12.2012 17:02
Зная всичко.
А никой ли не забеляза, че цитираното е преправено, така както на него
му се иска? Оригиналния текст е твърде различен.
цитирай
7. seasonofthewitch - Здравей,Ани:)
26.12.2012 17:07
Само да вметна,че грозно ми лъщяха новосъздадените набързичко акаунти,с които се самокоментираха някои Ферхундета.
Бъди здрава и пиши още хубави неща,които да четем!
Поздрави:).
цитирай
8. anibel - seasonofthewitch, ама разбира се!
26.12.2012 17:22
В неговите постове няма реални коментари.
Всички, повтарям абсолютно всички са негово дело,
явно много обича да си говори сам... това май имаше диагноза, ако не се лъжа...
Ще пиша, ако имам повод.
Този пост е нищо пред това, което съм подготвила...
Вие само имайте търпение.
цитирай
9. kamosutrov - Ти си пиши, както си знаеш
26.12.2012 17:50
а тоя нека си беснее. И си се самокоментира. Точно това го вбесява. Защото знае много добре, че е интересен само на себеси и на шепа интригантчета.
цитирай
10. анонимен - Евалата мацко!
26.12.2012 18:55
Разпарчедосай го тоя боклук! Ама хуууйчката!
цитирай
11. anibel - biasbiasov, благодаря ти,
26.12.2012 19:16
Така съм решила и аз, но
моля те друг път не използвай
такива думички в коментари до мен, нали?
Добре дошъл си!
цитирай
12. anibel - kamosutrov,
26.12.2012 19:31
Чудя се дали и на себе си е интересен вече?
Тоооо.... години, години едно и също... Една и съща стратегия, един и същ начин на живот... КОМПЮТЪРА и там... скандали, интриги, плюене, разправии и т.н. Другият му вариант... следи новорегистрирани авторки в ,,Стихове,, и първо започва да се прави на ментор на лични и чака... ако горката клъвне я бомбандира с десетина любовни стиха, ако не може да измисли, ползва стари...
и докато жената се усети какво става... вече се води влюбена в неговата
,,глава с приятели,, А ако посмее да бъде на различно мнение или да поиска прекратяване на контакти... Лелееее... Започват заплахи, смс-и и нейното публично оплюване с постове, в които няма грам истина. Това е неговият начин на живот. През останалото време гледа сапунки...
цитирай
13. анонимен - Ок
26.12.2012 19:39
извинявам се ти си дама наистина. За разлика от боклуците тука.
цитирай
14. ka4ak - Анахид,весели празници и всичко по,по и най,ти желая!!!:)))
26.12.2012 20:13
Разкошна си и това не е твоя,пост!:(((
Нищо,че си ми сърдита,аз си те обичам!!!:)))
цитирай
15. anibel - biasbiasov,
26.12.2012 20:14
благодаря!
цитирай
16. faktifakti - Скъпа, помогни на човека да намери себе си.
26.12.2012 20:24
В лудницата:
- Как е онзи пациент, който се мислеше за Иван Асен Трети?
- Оправя се малко по малко. Сега се мисли за Иван Асен Втори.
цитирай
17. anibel - ka4ak, вече не ти се сърдя... мина ми...
26.12.2012 20:25
Благодаря ти за пожеланията и комплиментите!
А с това, че това не било моя пост...
предполагам искаш да кажеш, че не е в мой стил
да публикувам подобни неща, нали?
Е, да. Така си е. Но така беше. За всичко си има първи път, казват...
Но едно разбрах... Да не оставяш днешната работа за утре...
Аз просто довършвам нещо, което трябваше да направя преди две години.
Запознатите като Валентина Йотова, които помнят знаят за какво става въпрос...
цитирай
18. anibel - faktifakti,
26.12.2012 20:38
Пак ме разсмя! Ама как само?!
Благодаря ти, мила... имахме нужда малко да се посмеем...
То да беше само до ,,Втори,, ехеееее....
Тук нещата са до 150-и минимум и се увеличават.
Днес имаме вече още един нов ,,образ-ник,, anibell
Ноооо... какво да правиш, човека само толкова може...
дотам му стигат силите и акъла.
цитирай
19. faktifakti - Великодушието пренебрегва всичко, за да постигне всичко. Франсоа дьо Ларошфуко
26.12.2012 22:04
Изборът е твой.
цитирай
20. socialasisstant - Да няма някаква грешка ?
27.12.2012 00:33
Да няма някаква грешка Анабел ? Струва ми се, че тези снимки са от досие от психоболница. Разбира се, не всеки може да е красив като теб, но си му личи на човечеца , че не е добре психически, само аз ли забелязвам ?
Това , което "чета" по лицето му е, че този субект не подлежи на превъзпитание- промяна, нито може да бъде уплашен, най-много да се "снижи" за малко до следващите си метаморфози. Добре е да бъде разобличен разбира се, тормоза , който упражнява е вид посегателство и трябва да бъде по някакъв начин обезвреден, но не вярвам , че ще се засрами , уплаши или замисли. Какво търпение имаш към него, две години го чакаш да се осъзнае.!На мен лично, откакто съм в течение на тази война си ми все по- и по-симпатична !
цитирай
21. kamosutrov - Без да съм поет и да ходя по поетичните сайтове, тоя ми е ясен.
27.12.2012 13:38
anibel написа:
Чудя се дали и на себе си е интересен вече?
Тоооо.... години, години едно и също... Една и съща стратегия, един и същ начин на живот... КОМПЮТЪРА и там... скандали, интриги, плюене, разправии и т.н. Другият му вариант... следи новорегистрирани авторки в ,,Стихове,, и първо започва да се прави на ментор на лични и чака... ако горката клъвне я бомбандира с десетина любовни стиха, ако не може да измисли, ползва стари...
и докато жената се усети какво става... вече се води влюбена в неговата
,,глава с приятели,, А ако посмее да бъде на различно мнение или да поиска прекратяване на контакти... Лелееее... Започват заплахи, смс-и и нейното публично оплюване с постове, в които няма грам истина. Това е неговият начин на живот. През останалото време гледа сапунки...

Има една стара софиянска обида, "Абе, ти си тъп,грозен и луд". До неговото раждане, беше мит. Сега е реална фигура.
цитирай
22. anibel - socialasisstant,
27.12.2012 15:45
Да не би да си учила психология?!
Не че е много трудно да стигнеш до тези изводи, но все пак...
Благодаря ти за коментара!!!
Твоите изводи имат професионално доказателство и аз ще го представя!
цитирай
23. anibel - kamosutrov,
27.12.2012 15:48
Много си прав!
Не е нужно да си поет или да четеш подобни сайтове, за да го разбереш...
Както казах... Ще представя самата истина за него.
Всичко доказано! Трябваше само да се хвана, започна ли ще продължа до самия край...
А той нека си драска през това време... Знам всичко, което може да направи и то изобщо не ме притеснява. Аз не драскам, а действам. Спокойна съм, защото всеки знае какво представлява и съм убедена, че никой не го подкрепя... освен стотиците никове от които се самокоментира.
В тази връзка-
отново БЛАГОДАРЯ на всички ви за подкрепата!
Приемам всякакви идеи, съвети и информация.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161866
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол