Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2012 17:44 - Здравей, Ферхунде!
Автор: anibel Категория: Други   
Прочетен: 4100 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2013 16:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  здравей,трябва да ти предам нещо... но не зная как да ти го кажа:DD
Полигор каза да деактивираш някакъв пост/????/,
защото иначе щял просто да те смачка...каквото и да означава това.
Съжалявам,миличка,просто ме накара да ти го предам,защото не зная и не ме интересуват вашите взаимоотношения...просто зная,че е бесен

Изпратено: 21.12 19:43 От: hloris

Изтрий Отговор


чудя се нещо. един твой верен при... чудя се нещо. един твой верен приятел, който винаги те четка по козината, тая сутрин е гласувал за постинга ми за наивнитета.и за блога ми.как си го обясняваш.
иначе тоя стих за очите е добър. което си е право, право си е.
всякакви войни са глупави. ако не ме ядосаш нещо, обявявам край на войните, а за мръсотиитее, които извърши, бог да те съди.
позна ли за кого говоря, хехе

15:41 - lidislidis
11:15 - saportok
08:09 - mt46

Изпратено: 22.12 23:22 От: ferhunde

Изтрий Отговор



                 Здравей, Ферхунде,
pin, rustama, zicorad, trubadur, poligor и..................
    С една дума, ззздравей, дддеденце! Струва ми се, че искаш примирие, ама какво примирие на Юда да дам?!
Та ти си супер несериозник, да не кажа задник!
Един път ме заплашваш, друг път слагаш край...
Хем те сърби, хем те боли...
Вместо да се засрамиш какво ми причини, ти продължаваш да ме хапеш, като безобиден комар, от който не боли, ама сърби, особено, ако съм алергична и се подувам цялата, пада ми пердето и ми идва да ти го върна, така както ти постъпваш с всички свои любими, когато решат да те напуснат.
               Само 500 евро ще ми струва, за да те видят хората какво представляваш, за да те компрометирам толкова много, че недай си Боже инфаркт да получиш на стари години. А най-лошото е, че аз като се захвана, ще ти дишам във врата максимално и ще спася всяка ,,винена мушица,, от паяжината на ,,черната вдовица,,
Така че, деденце...
Не на мене тия номера!
И тия примирия!
За последен път ( не, че е Коледа ) ти давам възможност да изчезнеш от моя живот, от моя блог, от моето полезрение! Не искам никакви коментари! Дори хубави! Не искам да те виждам в статистиката, теб и производните ти никове!
Изтриваш всички постове за мен, включително и онези в сайта на твоята съпоетеса.
Не ми напомняш за себе си никога!
                Направиш ли го още само веднъж, дори безобидно, ще започна войната отново без предупреждения, камо ли с подобни локуми, които разтягам тука...
Аз също ще изтрия коментарите си, които толкова те притесниха.
                Решавай бързо. Коледа е. Чудеса се случват. Не пропускай промоцията, защото след 26.12 тук има промоция на детективски услуги на 50%.

А... щях да забравя...  и  Весела Коледа!






Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anibel - Като казах промоция... верно имало промоция току-що видях
23.12.2012 18:21
До: anabel@abv.bg
Относно: detektiv
Дата: Неделя, 2012, Декември 23 15:32:30 EET

AKO IMATE NEGOVI TO4NI DANNI KAKTO I KUDE GIVEE INFORMAACIJ MOGA DA VI PREDOSTAVJ ZA PERIOD OT 3 DO 7 DNI ZAVISI KAKVO TO4NO ISKATE DA ZNAETE ZA NEGO ,SNIMKI MOGA DA NAPRAVJ PO4TI VEDNAGA.CENITE ZAVISJT OT TOVA KAKVO TO4NO 6TE ISKATE I ZA KOLKO VREME 6TE USPEJ DA VI GO PREDOSTAVJ.SLEDENETO NA 4OVEK E PO 20 LEVA NA 4AS.PREDPOLAGAM 4E MEGDU 300 -500 LEVA MOGA DA VI SVUR6A RABOTA.AKO E SAMO ZA SNIMKI MOGE I DOSTA PO MALKO.

Съжалявам, че господина ползва латинеца...
цитирай
2. kamosutrov - Привет, Ани!
23.12.2012 18:24
Тук хората се делят на 3 неравномерни части Полигор, Бакшиша и всички останали.
:-))))))))) Не се охарчвай с 500 евро. Достатъчно му е да знае нещо простичко. Той е интересен само на себе си и на още няколко луди, като него. От мен да го знаеш, това го влудява. Докато ние се забавляваме, ходим по купони или ...абе правим каквото ни е кеф, тоя хахо чатка по компютрите и се прави на интересен. Иди в някоя кръчма, направи си снимка, пусния тук и я озаглави "Докато Павел Горинов тропа по клавиатурата аз си гледам кефа". :-)))))))))))
Тествано е. Получава едноседмичен запек от завист.
цитирай
3. hopfen - Ани, не си заслужава
23.12.2012 20:21
аз мислех, че плъховете са много тук, а то излезе, че са един-двама с по десетина ника. Колегата, kamosutrov е прав, решиш ли да избереш кръчма обади се, аз черпя!
Не ни спестявай това да изкараш и другите мишоци на светло, за да спасим семето тук в блога.
Наздраве!
цитирай
4. pevetsa - АНИ,
23.12.2012 20:38
МАХНИ С РЪКА, И ЗАБРАВИ!
А АЗ ЩЕ СИ ТЕ БЛАГОСЛОВЯ, ... В НЕГОВОТО ИМЕ!
цитирай
5. anibel - hopfen,
23.12.2012 20:55
не си запознат с историята, затова смяташ, че не си заслужава...
Наздраве!
цитирай
6. anibel - pevetsa,
23.12.2012 20:56
Благодаря ти!!!
цитирай
7. pcelata - Pyrvo prosti mi sce e latinica.
23.12.2012 21:24
Posle-poneje sym qko shtastliva s myja si...i ne sym v scas...No ste ti pisha v skaipa i ste ti razkazvam.Mnogo si te obisckam-VESELA KOLEDA NA TEB I SEMEISTVO!!!
цитирай
8. rustam - Мммммм,
23.12.2012 21:35
много добър текст. Отлична риторика, бих казал. Личното ми мнение, обаче, е, че "благословиите" на 1 изпечен лицемер и "шарланджия" са нелепи в контекста на статията.
цитирай
9. hopfen - Да не съм, но тогава
23.12.2012 21:37
натрий му нослето до достатъчен размер да не го завира навсякъде, щом не разбира от дума- "Да би мирно седяло не би чудо видяло" или в неговия случай-"Като не щеш мира на ти секира"
Наздраве!
цитирай
10. faktifakti - Тоз , както я е подкарал май няма да посрещне Коледа читав.
23.12.2012 21:53
Да вземе да си пие хапчетата и да се скрие докато може.
цитирай
11. hloris - Aнабел,
23.12.2012 21:55
не зная и не ме интересуват Вашите взаимоотношения с Полигор,но не ти прави
чест,че изкарваш едни лс на светло без моето съгласие,набърквайки ме в истории
В КОИТО НЕ ЖЕЛАЯ ДА УЧАСТВАМ.
Същият апел отправям и към ПОЛИГОР....МОЛЯ ТЕ,ПРОСТО ПРЕСТАНИ ДА МЕ ЗАБЪРКВАШ В НЯКАКВИ НЕПОНЯТНИ ЗА МЕН ЛИЧНИ ВАШИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ!!

Едни разумни и зрели ВЪЗРАСТНИ ХОРА уреждат ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА СИ ЛИЧНО,ПОДЧЕРТАВАМ ЛИЧНО без да намесват ТРЕТИ СТРАНИ,при това НЕУТРАЛНИ.ПОДЧЕРТАВАМ НЕУТРАЛНИ!!
ПРАЗНИЦИ СА ВСЕ ПАК------ХОРА,ОПОМНЕТЕ СЕ!!!!!!
цитирай
12. anibel - Здравей, пчеличке!
23.12.2012 22:07
pcelata написа:
Posle-poneje sym qko shtastliva s myja si...i ne sym v scas...No ste ti pisha v skaipa i ste ti razkazvam.Mnogo si te obisckam-VESELA KOLEDA NA TEB I SEMEISTVO!!!


Благодаря ти! Весели празници и на теб и хубавото ти семейство!
цитирай
13. anibel - rustam,
23.12.2012 22:13
Моля те...
Не създавай още една интрига тук, че главата ме заболя вече... хе хе...
Благодаря за мнението ти!
цитирай
14. anibel - hopfen,
23.12.2012 22:14
аз си спазвам обещанията.
Чакаме 26.12.
Наздраве!
цитирай
15. anibel - faktifakti, вече е наложително да се запознаем и лично,
23.12.2012 22:16
Хе- хе, ако знаеш само как ме разсмя?!
Ама с глас съм се смяла поне пет минути...
и дъщеря ми понеже беше до мен, ме пита-
Мамо, защо се смееш, кажи ми дееее!
А аз... Нищо, мамо, една какичка тука пише смешни работи...
Благодаря, че си тук!
цитирай
16. anibel - hloris,
23.12.2012 22:20
към теб съм вече без коментар!
цитирай
17. kamosutrov - Анибел, по отношение на Смотания Граматик-анализатор
24.12.2012 00:41
ще си замълча. Итой е от Полигоровата дружина. Сила в блога, в реала е дупка.
цитирай
18. yotovava - Като гледам минусите, първото, което ми иде на ум, е, че горкото Пупи не е спало цяла нощ.
24.12.2012 06:59
Ани, ти си силна жена и го показваш, а който умее да го разбере, да го направи, инак си остава за негова сметка.
Относно порицанието за публикуване на ЛС и подробни глупости - как третирате вие, порицаващите, десетината постинги със скайпразговори, в които Полиграфчо се мъчеше да ни убеждава в някаква си кауза?
цитирай
19. qbylkovcvqt - :) хе и аз идвам с вас в кръчмата. . . ...
24.12.2012 11:45
:) хе и аз идвам с вас в кръчмата... интереснооо... Събрахме се, както се казва! ;)

Весели празници, дружина!
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - !!!!!!!!!!!!!!!!
26.12.2012 10:06
!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
21. anibel - yotovava,
26.12.2012 17:05
Много благодаря, че си тук!
Ти много добре помниш какво ми причини нали? Говорихме си.
Благодаря ти, че си тук! Трогна ме...
цитирай
22. anibel - qbylkovcvqt,
26.12.2012 17:09
Супер! Ще бъде хубав купон!
Наздраве!
цитирай
23. anibel - 4udovi6teto,
26.12.2012 17:10
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1162500
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол