Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 00:46 - ЩЕ .....
Автор: anibel Категория: Други   
Прочетен: 875 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.07.2011 01:00


 .... Ще ти купя шарена рокля , ще те накарам да си сложиш ярко червило и ще те изведа навън, каквото и да ми струва....Ще те дърпам за ръка...но ти ще ходиш , до мен , навън!
Ще плисне дъжд... ще събуя обувките ти... ще шляпаш боса ... ще порежеш петата си на стъкло и ще ме псуваш...Ще хвърляш по мен , каквото намериш, но аз ще се радвам, ..........защото си жива. Ще взема ключовете от колата ти и ще те накарам да ме гониш за тях, докато се измокриш до кости...а ти ще ме гониш, знам, ти ще ме гониш, ще бягаш до мен...ще се хвърлиш в мен , стягайки кръстта ми с краката си...ще ме целунеш зверски страстно, мокра и прелестна , като никоя друга...
Ще те вкарам насила на някой чужд купон , ще изпиеш едно- две питиета , ще те изпратя до вас...ще поръчам пица, напук на твоите вечни диети...ще я намажа с майонеза и кетчуп, ще ти налея кока-кола, не диетична....Ще легнем на пода по корем с крака вдигнати нагоре... и ще ядеш пица с мен по този начин!
...........Ще ти налея чаша вино...ще те завия в топло одеало...ще запалиш цигара и ще се чудеш какво става , въщност...
Ще ти кажа ...че те...оби....., но на теб няма да ти хареса, защото не вярваш в нищо и в никого.
......... но , ако и след всичко това не успея да те извадя от смрадливата ти черна дупка...
ще знам, че ще трябва да направя много повече, защото те обичам , майната му....
и..... ако е нужно ще живея с теб в загадачната ти тъга...но ще бъда до теб, каквото и да става, каквато и да си...разбра ли?!..........защото те обичам и ... просто не мога без теб....



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1162502
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол